9.

907 63 7
                                    

Hii people
Meg hoztam az új részt. Remélem tetszik.💋
18+!!!! Kicsit extrém lesz oops😂🔞 Ezt a szex rész az egyik fiú (!) haverom irta meg németül nekem én meg le forditotam.😉😂 Nem kötelezö el olvasni csak ha akarod. ( nekem tetszik😂😋) ps. Mit szoltok Liamhez??
Jó olvasást 😊😝
Csók pusszii csagica💚💙

* Zayn*

 Amikor Harry le lőtte Dávidot nagyon meg ijedtem. Csak néztem ahogy Dávid szemei el kerekednek. Vesz egy utolsó levegőt és össze esik. A vére a földre folyt engem meg el kapott a sírás és össze estem. Hirtelen két erös kart éreztem meg a derekam körül még mielött testem el érte volna a földet.
- Gyere kincsem haza megyünk.- hát igen 2 napja egyűt vagyok a világ leg édesebb pasijával. Liam kedves okos de mégis domináns. Imádom öt.
- Zayn? Minden rendben van cica semmi baj.- ölelt szorosan magához. Bólintottam egy aprót és el indultunk a kocsija felé. Be ültünk és Liam be indította a kocsit. Be kapcsolta a rádiót és épp xxxtentactiontol a Changes című szám ment. Hihetetlen hogy meg halt. Nem ezt érdemelte....nem érdemelte meg hogy fejbe lőjék... Feljebb hangosítottam és el kezdtem énekelni.

Mmm, baby I don't understand this
You're changing, I can't stand it
My heart can't take this damage
And the way I feel, can't stand it
Mmm, baby I don't understand this
You're changing, I can't stand it
My heart can't take this damage
And the way I feel, can't stand it
Mmm, baby I don't understand it

Girl, you're making it hard for me
Girl, you're making it hard for me
Girl, you're making it hard for me, uh
Girl, you're making it hard for me
Girl, you're making it hard for me

Girl, you're making it hard for me

Mmm, baby I don't understand this
You're changing, I can't stand it
My heart can't take this damage
And the way I feel, can't stand it
Mmm, baby I don't understand this
You're changing, I can't stand it
My heart can't take this damage
And the way I feel, can't stand it
Mmm, baby I don't understand this
You're changing, I can't stand it
My heart can't take this damage
And the way I feel, can't stand it
Mmm, baby I don't understand it

-szeretem mikor énekelsz- mosolygot Li.
- én téged szeretlek.- vigyorogtam. Liam rá rakta kezét a combomra és el kezdte simizni. Kérlek isten ne hagyd hogy merevedésem legyen kérlek. Imádkoztam magamba.
- Tetszik cica.- vigyorgot mocskosan Li.
- I.. Igen- suttogtam.
- Mit szolnál ahhoz ha ma egyűt fürdenénk?
- Jó..Jól hangzik- bólogattam. Lima le parkolt Harry és az én házam elött és be mentünk. Hazza és Lou már a szobában voltak igy tudtunk menni fürdeni.
- maradj itt egy kicsit én meg csinálom a vizet.- suttogta rekedt hangon a fülembe.
- rendben- mosolyodtam el és el mentem Levi szobájához. Halkan be mentem és le térdeltem ágya mellé. Szegény angyalom. Úgy alszik mintha már napok óta nem aludt volna. Arca piros volt és kicsit izzadt igy ki takartam. Hintettem egy puszit a homlokára és ki mentem. Épp menni akartam volna a szobámba mikor Liambe ütköztem.
- Oh hii- kuncogtam.
- kész a víz szerelmem.- meg fogtam a kezét és be húztam a fürdőbe. Li le zárta az ajtót és el kezdtet vetkőzni. Követem példáját és én is le vetkőztem. Szerelmem be ült a kádba és meg elé ültem. Hátamat neki döntöttem mellkasának és le hunytam szemeimet. Liam kezét hasamra rakta és halkan igy szolt.
- Teherbe akarlak ejteni!
(BOOM 😂😅)
- T.. Tessék?- fordultam gyors felé.
 igen. Tudom csak 2 napja vagyunk egyűt de én veled akarok meg öregedni. Csináljunk egy babát tudom hogy teherbe tudsz esni mit Louis.- mondta komoly arccal. Az agyam csak úgy kattogót. Én is vele akarok meg öregedni igy miért is ne.
- Rendben...de nem a kádban.- pirultam el.
- Okés!- ki szálltunk, le engedtem a vizet és már akartam is ki menni mikor Liam fel kapót. Lábamat dereka köré fontam és meg csókoltam. Ö azonnal vissza csókolt és le vitt Harry titkos szobájába.
(Szex)
- Li..Liam..- ijedtem meg.
- Pst baba biz bennem nem teszek olyat ami fájni fog neked. Ha meg igen kiáltásd azt hogy piros és meg állok azonnal.- tet le az ágyra miután bólintottam.
- Játszunk egy kicsit.- vigyorgot és kezem ki bilincselte az ágytámlának. De nem et még nem volt elég Li be kötötte a szemem is. Kicsit be pánikoltam de mikor Liam óvatosan végig simítót a hasamon meg nyugodtam.
- Okés cicus most tágítani foglak aztán meg kapsz egy kis meglepetést.- hallottam ahogy mosolyra húzza a száját és már meg is éreztem az első ujjat bennem.
- Hmmhh- nyögdécseltem. Liam időt se hagyót hogy meg szokjam fel tölt nekem még kettőt és el kezdte vadul mozgatni őket.
- I..istenneeem.- nyögtem fel hangosan basza meg el fogok élvezni!!
- Tartsd vissza!- szólalt meg Liam komoly hangal.
- M...mi?- kérdeztem vissza.
- Ha el mersz élvezni anélkül hogy meg engedem büntetést kapsz érteted Zaynieboy.- mi a szar. Mi történt az én cuki Lilimmel? Mintha egy teljesen más ember lenne.
- É...értetem- bólintottam és partnerem ki húzta belőlem ujjait.
- Okos fiú- dugót fel nekem egy dildot. Mire én fel sikítottam.
- L..liii- sikítottam mert el találta a prosztatámat.
- Ne merészelj Zayn komolyan mondom úgy meg foglak dugni ha el mersz élvezni hogy sírni fogsz!- kezdte el szívni a nyakam. Én meg próbáltam nem el élvezni. De ez kurva nehéz!!
- Jó Baby most jön a paynetrain.- nevetett.
- Miért hívod igy?- sóhajtottam mikor ki húzta belőlem a vibráló mű szexjátékot.
- Mindjárt meg tudod!- vágódót belém én meg megint fel sikítottam. Azta szent szar kurva nagy.
- Na most már tudod miért?- puszilgatta nyakam.
- Igeeennn mozogj!- utasítottam ö meg el kezdet előre hátra mozogni. Nem bírom. Fáj a farkam.
- Fáj igaz?- simítót végig rajta.
- Igen...kérlek...kérlek had élvezek el.- könyörögtem és el kezdtem rángatni a bilincst. Mivel nem láttam semmit minden intenzívében éreztem.
- nem! Majd ha szolok!- lökőt egy nagyot mire ö morgót egyet én meg nyögtem. Tetszik Liam vad oldala. De a cuki oldalát is imádom.
- Ahhh Baszus- morgót és gyorsítót a tempóján.
- Liiiii- sikítottam. Halottam ahogy Liam ki kapcsolja a bilincset és le vette a szemőköt.
- Lovagolj meg babe!- utasítót és le feküdt mellém. Lassan rá ültem férfiaságára és el kezdtem mozogni.
- Gyorsabban vagy ma nem élvezel el!- markolt bele a csípömbe. Én el kezdtem gyorsabban mozogni és remegtem. Nagyon közel voltam. Liam rá rakta kezét farkamra és el kezdte pumpálni. Rá néztem mire ö bólintót egyet igy sikítva élveztem el.
- LIAAAAAAMMM- élveztem hasára.
- Baszus Zaaaynn- élvezet belém Lima. Lassan le emelt magáról. Fel vett menyasszony pózba és fel vitt a szobámba ahol le feküdtünk egymás mellé.
(Vége)
- Ez...ez vad volt- kuncogtam.
- Tetszett?- nézet rám Liam és le törölte a hasát.
- Igen...érdekes volt.- ásítottam és hozzá bujta aztán be csuktam szemem.
- Jó éjt szerelmem- suttogtam.
- Neked is cica- suttogót vissza és engem el nyomot az álom.

I still love you •Befejeztem•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt