Ανοητοι

31 2 0
                                    


Ειναι περίεργο και παραξενο τι μπορει να αποθήκευση ο εγκέφαλος μας και να το βαλει στην μνήμη .
Λεω για τα μικρα σχεδον ασήμαντα της ζωης.
Που μένουν εκει να θα θυμασαι έστω κα μετα απο χρονια .
Ετσι και εγω θημηθεικα σημερα την καθηγήτρια που μας εκανε ανθρωπολογία .
Μια σκυλα δασκάλα που εκνε το μαθημα να θες να της κόψεις απο βαρεμάρα .
Που 23 παιδια ρε πουστη και οι 23 δεν καταλάβαιναμε τι έλεγε τι μαθημα εκανε !!!

Μια μερα λοιπον έλεγε εκει τα δικα της έλεγε έλεγε χωρις να καταλαβαινει κανενας μας τίποτα οπως καθε φορα.
Και ξαφνικα παθαίνει μια ανεξήγητη φρίκη σταματάει κανει μια παύση και με έκσταση και θυμο φωνάζει.
"Ανόητε εισαι ανόητος ..... ανόητοι άνθρωποι"
Ηταν οι στιγμη που γυρίσαμε και μερικοί ξυπνήσαμε να δουμε τι εγεινε ;
Ποιον βρίζει ρε παιδια ;;;

"Ειναι δυνατον να μην το κατάλαβαινουν το ποσο τελεια μηχανή ειναι ο οργανισμός μας
.Και τιποτα δεν ειναι τυχαίο ΤΙΠΟΤΑ....Ανόητοι ανόητε ανθροπε"

Κλασικα δεν καταλαβα τι ενοουσε τοτε απλα ομως μου εμεινε σαν μνήμη.
Και περασαν τα χρονια και κατλαβα και οχι μονο κατλαβα αλλα το πιστεψα περισοτερο απο εκεινη .
Καιιιι γιαυτο υπάρχουμεεεε.....Οι μηχανές ειναι απιστευτα μοναδικές και βεβαια καθολου τυχαίες !!
Δείτε ας πουμε για μια αναπνοή τι χαμος γινεται μεσα μας !!!

Άπειρες αναλύσεις άπειρους τσακωμούς διαφωνίες οπως φανταζεσαι αυτη η θεωρία .
Ποια τέλεια μηχανή ;;;
ξερω θα πείτε οχι και ολες η μηχανές τέλειες !!!
Ναιιι οκ θεωρητικά και γενικα.
Σε εναν ας πουμε κόσμο φανταστικό χωρις της αρρώστιες (λεμε τωρα ) δουλεύουν καλα οι μηχανές .
Δουλεύουν καθε κλάσμα του δευτερολέπτου για την ύπαρξη μας καθε ανάσα καθε χτύπημα της καρδιάς.
Συνεχεια ακομα και οταν εμεις ταξιδεύουμε μεσα στα ονειρα μας η μηχανή δουλεύει.

Δυστηχως η ευτηχως για εμας δεν αρκεί μονο αυτο.Για την ύπαρξη μας.
Αλλοι το λενε μυαλο αλλοι καρδια εμενα μου αρεσει να το λεω ψυχη....
Το μυαλο μωρε και η καρδια ειναι μερος της μηχανής η ψυχη ομως;;;;;
Δεν ξερουμε καν που βρίσκετε χαχα. ..

Η ψυχη λοιπον ειναι μεσα μας αλλα δεν ειναι μερος της μηχανής .
Αλλα ειναι οτι σημαντικότερο εχουμε μεςα μας.
Οκ οχι για ολους.
Νομιζω οτι το μυαλο ειναι χαλαρα Ν0 1 για τους περισσότερους .
Για την κακομοίρα την καρδια δεν μιλαω γιατι τι ναπω ;;;; Της καρδιές μας της εχουμε βγαλει ολοι κα της εχουμε κανει τραμπολίνο ..
Ναιιιι τραμπολίνο ναι της εχουμε βγαλει και της βάλαμε ετσι στην σειρά μια μια ολοι ο καθενας με τον δοκό του τροπο
κατω , ειναι και μερικες καρδιές που της ξερίζωσαν αλλοι απο κάποιους ανθροπους λίγοι βεβαια γιατι οκ εσυ μονο πραγματικα μπορεις να την ξεριζώσεις αληθεινα.
Τι ελεγα;;;
Α ναιιι και της βάλαμε στην σειρά ανεβήκαμε πανω στης καρδιές και της πατάμε χοροπηδάμε σαν να κανουμε τραμπολίνο!!
Και δεν κανουμε μονο στης δικές στα κανουμε ενα πηδηματάκι και τσακκκκκ πατάμε και των άλλων!!!
Και παίζουμε!!!! Και μετα το παιχνίδι καθόμαστε και αφου εχουμε τσαλαπάτησει και χοροπηδεισει την καρδουλα μας βάζουμε και ενα καψουροτραγουδο για λίγη ξεκουρασει!!!

Αυτα για εκείνους που πανε με την καρδια οςο για εκείνους που πανε με το μυαλο καλαααα χαχαχαχαχα
Νομιζω οτι αυτη θεωρία του και καλα παω με το μυαλο και το οτι ξερουμε απο την ωρα που θα γεννηθούμε οτι καποτε ολοι θα παθαίνουμε ειναι η μεγαλητερη πλακα που μας κανει η ζωη .

Μυαλο!!!! πως γινεται ρε γαμωτο το σημαντικότερο εξάρτημα της μηχανής μας να ειναι σε ολους μας μα σε ολους μας έλατωματικο .
Δεν παιζει αυτο οτι ναι εντελος !!!
Τι να πω γιατο μυαλο οκ και αυτο το κακόμοιρο τι να σου κανει το εχουμε κάψει τελειος .
Και αντεεε λεω εγω ας πουμε οτι κάπως σου δουλεύει καλα ακομα .
Κανει ρε οχιιι πες αληθεια κανεις οτι λεει ;;;; Σκατααα κανεις μην πω αρχι....α.
Το εχουμε γεμίσει με τοσες αρχηςτες σκεψεις και τοσες μα τοσες άσκοπες αναλύσεις για το τιποτα που το γαμησαμε και αυτο.
Μοιαζει πια σαν κάδος τουαλέτας ουτε καν κάδος σκουπιδιών .

Και θες ας πουμε εσυ τωρα να παρεις αποφαση για την ζωη ε; Με την καρδια η το μυαλο...
(Ναιιι ξερω ειμαι υπερβολική απόλυτη νοστραδαμος και ολλα μαυρα και και και οκ ξερω ναι.....)

Τι μένει ;
Η ψυχη .....Δεν θελει σκεψεις η αισθήματα μονο βλεπει την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ. αληθεια.
Εσενα μεσα σου χωρις να προσπαθείς να εξηγήσεις τι εισαι.
Σε κανει να νιωθεις ασφάλεια .... Να νιωσεις ...
Οτι ξερεις κατι δεν θα κουνήσω τον πλανήτη αλλα θα κανω εγω ενα βημα πανω σε αυτον .
Το δικο μου βημα .μικρο μεγαλο δεν εχει κα θα σημασία θα ειναι το δικο μου.

Η ψυχη που νιωθει την αγαπη οπως ειναι σκέτη αληθεινη χωρις εγωισμούς, τύψεις ,φοβο .
Αν αγαπήσεις με την ψυχη αγαπας για παντα .
Σε αγαπάνε για παντα.
Η ψυχη που ξερει την αληθεια σου που ισως αυτη η αληθεια σε κανει να φοβάσαι να τρομάζεις .
Και σε κρατά μεσα βαθεια πισω απο μυαλο και αισθήματα σε κρατά με ενα μαγικό τροπο.

Το μυαλο μπορει να σε κανουν να το χάσεις , την καρδια μπορούν να στην πατήσουν κατω η ακομα και εσυ να την δώσεις να την βγάλεις και την δώσεις ....
Την ψυχη σου ομως δεν μπορούν να στην αγγίξουν .
Και πιστευω οτι αν κάποιος το καταφέρει να την αγγίξει δεν θα νιωσεις ποτε πονο απο αυτο...
Εκει ειναι η αληθεια.Για εμενα εκει ειναι το κουραγιο που λενε.
Σαν ενα χερι σαν γροθιά μεσα στο στηθος που σε κρατά να μην λίγηςεις να αντέξεις .

Εχουμε την τελεια μηχανή που μας κραταει να υπάρχουμε.

Λειτουργει άψογα.

Δεν μας κανει να ζούμε ομως.

Και καποτε μετα απο πολλα πολλα χρονια θα σβήσει η μηχανή....
Το μυαλο θα κλειση .....η καρδια θα σταματήσει.......
Και οπως λενε σαν μύθο η αληθεια (;) θα χάσουμε και τα 21 γραμμάρια που ζυγίζει η ψυχη......

____________________________________________

Stay strong

Be honest

Fuck the rest

😉❤️👻

Ταξίδια της ψυχής.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang