💞

344 44 6
                                    

Kim jinnie shiii''

ခပ္​မာမာ ​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​၏အသံ​ေၾကာင္​့ jin ကိုယ္​​ေလးဆတ္​ခနဲျဖစ္​သြားကာ ​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​သည္​...ပံုကjinႏွင္​့ရြယ္​တူ​ေလာက္​ပင္​...မ်က္​ႏွာ​ေပၚတြင္​ျပင္​ဆင္​ျခယ္​သမႈ​ေရာင္​စံုအခ်ိဳ႕ႏွင္​့သူမဟာ အရမ္​းလွပလြန္​းပါသည္​..........

Jin...Nae?

မင္​းကအသစ္​မွလား?တို႔နဲ႔interviewတစ္​ခုအကူလိုက္​​ေပးရမယ္​ ​ေနာက္​နာရီဝက္​​ေလာက္​ဆို ကားပါကင္​ကိုလာခဲ့...

အမိန္​႔ဆန္​ဆန္​​ေလးသံခ်ိဳ​ေလး​ေပးကာ သူမက​ေျပာလိုက္​သည္​...မာ​ေၾကာ​ေပမဲ့သ​ေဘာ​ေကာင္​းမည္​့ပံု​ေလးပါ

Jin...Nae?ဒါနဲ႔ ဘယ္​သူ႔ကိုinterviewမွာလဲဟင္​..

ထို​ေကာင္​မ​ေလးက jinကိုစူးစူး​ေလးတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့လိုက္​ကာ...

min yoongi

Jin....Borrrrrr ...တ.တကယ္​​ေနာ္​

ကဲ ျပင္​စရာ႐ွိတာျပင္​ထား​ေတာ့

ထို​ေကာင္​မ​ေလးထြက္​သြား​ေတာ့jin​ေနာက္​ကဆံုလည္​ခုံ​ေလး​ေပၚသို႔ထိုင္​ခ်လိုက္​ကာ ခုံကိုႏွဲ႔၍​ေဆာ့​ေနလိုက္​သည္​...ဒီCompanyကို​ေရြးတာမွန္​သြားၿပီ...အခုဆိုနာမည္​ႀကီးidolတစ္​​ေယာက္​ႏွင္​့ပင္​ သြား​ေရာက္​interviewရ​ေတာ့မည္​....ဟူး..kim jinnieတို႔ကံ​ေကာင္​းၿပီ...

ဒီမွာ kim jinnie shii

ခပ္​ျသျသအသံ​ေၾကာင္​့jinခုံကို​ေဆာ့​ေနရာမွရပ္​ကာ ​ေခါင္​းကို​ေစာင္​းၾကည္​့လိုက္​သည္​.. မိုးထိုး​ေန​ေသာအရပ္​ႀကီးႏွင္​့ သူမတို႔၏CEO kim Namjoon

သူ႔႐ုံးခန္​းက jinတို႔​ေနရာႏွင္​့ကြက္​တိႀကီးျဖစ္​​ေန​ေတာ့ အသြားအျပန္​ သူမတို႔​ေနရာကိုျဖတ္​​ေနရသည္​ပင္​..

Jin...ahhh Nae Nae CEO

Nj...companyကိုကစားကြင္​းမ်ားမွတ္​​ေနတာလား?အလုပ္​ကို​ေသခ်ာအာ႐ုံစိုက္​ပါ...

Jin​ေခါင္​း​ေလးငုံကာ အသံတိတ္​အ​ေျဖ​ေပးလိုက္​သည္​..အျခားသူ​ေတြကလည္​း စိုက္​ၾကည္​့​ေနၾကတာမို႔ njလည္​းဆက္​မ​ေျပာ​ေတာ့ပဲထြက္​လာခဲ့လိုက္​သည္​...

အခ်စ္​ဟု​ေခၚ​ေသာရင္​ခုန္​သံWhere stories live. Discover now