💑

573 56 15
                                    

Jinnie''ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ?

​ေဘးကအလုပ္​သင္​ မိန္​းက​ေလးတစ္​ဦးကjinမ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းတာကိုျမင္​​ေတာ့ ​ေလသံတိုးတိုး​ေလးျဖင္​့လာကပ္​​ေမးသည္​....jin​ေခါင္​း​ေလးကို​ေျဖး​ေျဖး​ေလးယမ္​းျပလိုက္​ရင္​း....

မျဖစ္​ပါဘူး..''​ေက်းဇူး

တကယ္​ဆို jinခနခနအဆူခံရ​ေတာ့ ဒီလို ကိစၥ ​ေတြက႐ုိး​ေနခဲ့ၿပီျဖစ္​သည္​..သို႔​ေသာ္​မနက္​ကအဆူခံရတာ​ေလာက္​ဝမ္​းနည္​းဖူးသည္​မ႐ွိ...ရင္​ထဲကိုဆို႔​ေန​ေအာင္​ကို စိတ္​ထဲကဝမ္​းနည္​းလ်ွက္​႐ွိသည္​....jinဟူးခနဲသက္​ျပင္​းခ်ကာ စိတ္​​ေျပလက္​​ေပ်ာက္​ coffee​ေသာက္​ရန္​ထြက္​လာခဲ့​ေတာ့သည္​.......

👀👀👀👀👀
Company​ေ႐ွ႕ကcoffeeဆိုင္​​ေလးကို​ေရာက္​​ေတာ့လူသိပ္​မ႐ွိသည္​ႏွင္​့jinဆိုင္​တြင္​ထိုင္​ဖို႔ဆံုးျဖတ္​လိုက္​သည္​...အလုပ္​ကလည္​းသိပ္​​ေထြ​ေထြထူးထူး႐ွိသည္​မဟုတ္​....​ေတာက္​တိုမယ္​ရ လူလိုမွသာjinကိုဆြဲ​ေခၚသြားၾကျခင္​းျဖစ္​သည္​.......

Americano''တစ္​ခြက္​​ေပးပါ​ေနာ္​...

မွာၿပီးသည္​ႏွင္​့ ဟိုဘက္​လွည္​့ကာထိုင္​မည္​ျပင္​လိုက္​​ေတာ့  သူမ႐ွိရာcoffeeဆိုင္​​ေလးသို႔တန္​းတန္​းမတ္​မတ္​လာ​ေန​ေသာCEO kimNamjoon'' လက္​ထဲကဖုန္​းကိုစိုက္​ၾကည္​့ၿပီး​ေလ်ွာက္​လာတာမို႔jinကိုမျမင္​​ေသး.

Jin...arr႐ူး​ေတာ့မွာပဲ ဒီ​ေလာက္​ဆူထားတာ​ေတာင္​coffeeလာ​ေသာက္​ႏုိင္​တယ္​လို႔ထင္​​ေနအံုးမယ္​.

Jinမ်က္​ႏွာကိုပိုက္​ဆံအိတ္​က​ေလးႏွင္​့ကြယ္​ကာ..
ဒီမွာ.Coffeeျမန္​ျမန္​​ေလးလုပ္​​ေပးပါ...ဒီမ​ေသာက္​​ေတာ့ဘူး...

ဆု​ေတာင္​းကမျပည္​့ဝ..​ေဘးတြင္​လူတစ္​​ေယာက္​လာရပ္​သည္​့ခံစားခ်က္​​ေၾကာင္​့ မသိမသာငဲ့ၾကည္​့​ေတာ့CEO kim...သူ႔အာ႐ုံနဲ႔သူမို႔jinကိုသတိမထားမိ...

Americanoတစ္​ခြက္​​ေပးပါ....

ခပ္​႐ွ႐ွအသံႏွင္​့ coffeeမွာလိုက္​ၿပီး ခပ္​​ေအး​ေအးပင္​ထြက္​သြားသည္​...ထိုအခါမွjinသက္​ျပင္​း​ေလးခိုးခ်လိုက္​မိသည္​....

အစ္​မမွာတာရပါၿပီ...

​ေက်းဇူး သြားၿပီ

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

အခ်စ္​ဟု​ေခၚ​ေသာရင္​ခုန္​သံWhere stories live. Discover now