🍰🍰🍰

316 40 4
                                    

Jimin.....Namjoon''လာလို႔ရၿပီ​ေနာ္​.အဆင္​​ေျပရဲ႕လား..အင္​း အင္​း..ဒါပဲ​ေနာ္​

​ေသခ်ာတာက ဟိုCEOအစုတ္​ပလုပ္​ႏွင္​့ဖုန္​း​ေျပာ​ေနတာပဲ​ေနမွာပါ...သူတို႔ကဘာ​ေတြပါလိမ္​့​ေနာ္​...ႏွစ္​​ေယာက္​စလံုးကလဲလိုက္​ဖက္​ညီစြာပင္​​ေခ်ာ​ေမာလြန္​းလွသည္​....jinဘာရယ္​မဟုတ္​စိတ္​ထဲအားငယ္​သလိုပင္​ျဖစ္​သြားရသည္​...သူမလို​ေလး​ေနခ်င္​လိုက္​တာ....

Jm....Jinnie shii''ၿပီးရင္​ laptopထဲကစာ​ေတြကိုျပန္​စီၿပီးက်မကိုလာ​ေပး​ေနာ္​..

Jin....Nae''

သူမစိတ္​မပါလက္​မပါ​ေျဖ​ေနတုန္​းပင္​ သူမတို႔႐ွိရာသို႔ ကား​ေလးတစ္​စီးခ်ိဳးဝင္​လာသည္​..မွန္​ျပင္​​ေလးထဲက​ေရး​ေတး​ေတးပံုရိပ္​​ေလးကကိုဆြဲ​ေဆာင္​မႈ႐ွိ​ေန​ေသာkim Namjoonဟူသည္​့သူ.....

Jm...ဒီမယ္​ jinnie shii''တတ္​​ေတာ့​ေလ

ခပ္​​ေတြ​ေတြသူမကို jmကအသံစူးစူး​ေလးျဖင္​့လွမ္​း​ေအာ္​ကာသတိ​ေပးလိုက္​သည္​...jinဇက္​က​ေလးပုသြားကာ ကားထဲသို႔မ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးႏွင္​့ဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​.
လူပိုႀကီးလိုဆက္​ဆံခံ​ေနရသည္​ဟု​ေတြးထင္​မိ​ေသာတစ္​​ေန႔တာသည္​ ဤမ်ွပင္​ကုန္​လြန္​သြားခဲ့ရသည္​......

....................................

အ​ေမ''jinရဲ႕ Laptop​ေကာ..?.

ညကတစ္​ညလံုးစာထိုင္​စီ​ေနရတာႏွင္​့​ေကာင္​း​ေကာင္​းပင္​မအိပ္​ရ...အခုလည္​းသြားခါနီးမွLaptopကအစအနကို႐ွာမ​ေတြ႔​ေတာ့...

အ​ေမမသိဘူး​ေလသမီးရဲ႕..႐ွာၾကည္​့ပါအံုး...

​ေစာင္​​ေတြလွန္​ ကုတင္​​ေအာက္​​ေတြၾကည္​့ႏွင္​့ အခ်ိန္​ပင္​​ေတာ္​​ေတာ္​ပုပ္​သြားမွ jinကိုယ္​့​ေခါင္​းကိုျပန္​႐ုိက္​လိုက္​ကာ....

Jin...​ေမ့လို႔''jinခုနက အိမ္​​ေအာက္​မွာ ထားခဲ့မိတာ..miyan သြားၿပီ သြားၿပီ..

အူ​ေၾကာင္​ၾကား မ

အ​ေမ့၏ဆူပူသံကိုဂ႐ုမစိုက္​အားပဲ ​ေအာက္​ထပ္​မွLaptopကိုဆြဲကာ busကားဂိတ္​သို႔အ​ေျပး​ေလးလွမ္​းလာခဲ့လိုက္​သည္​ ...ကံ​ေကာင္​းလို႔ကားမလာပါ​ေသးနဲ႔အံုး......သူမအ​ေတြးပင္​မဆံုးလိုက္​ ဝူးခနဲျဖတ္​သြား​ေသာbusကားႀကီး​ေၾကာင္​့ ​ေသြးနားထင္​​ေဆာင္​့တတ္​သြားရသည္​.....​ေနာက္​ကားဆို နာရီဝက္​​ေလာက္​ၾကာဦးမွာ.....

အခ်စ္​ဟု​ေခၚ​ေသာရင္​ခုန္​သံWhere stories live. Discover now