3. Moje 18 NAROZENINY

20 2 0
                                    

Pohled Kate:
Dneska mi je konečně 18 let a Jason se se mnou nebaví, nevím proč. 😯Prostě jsem přišla do školy a už se se mnou nebavil.

Pohled Jasona:
Dneska jsem se rozhodl že udělám Kate narozeninové překvapení a začátek toho překvapení je, že se s ní ve škole nebudu bavit.(Říká si v hlavě Jason)

O 5 hodin později....
Pohled Kate:
Už jsem konečně doma, ale ten Jason mě docela naštval, když mně ani neřekl,, ahoj". No už jsem konečně v pokoji. Jdu si lehnout.(Říká si v hlavě Kate)

Pohled Jasona:
Řekl jsem si Teda že udělám Kate překvapení. Jsem domluvený s jejím tatínkem, že mě pustí dovnitř a já ji připravím překvapení. Zjistil jsem že Kate po škole vždycky chodí spát, tak jsem ji chtěl překvapit až se probudí.

Pohled Kate:
Zzzzz

Pohled Jasona:
Šel jsem nahoru a zavázal Kate oči. Připravil jsem ji tam dárky.

O půl hodiny později...
Pohled Kate:
Někdo mi zavázal oči nic jsem neviděla, ale pak mi je někdo rozvázal, byl to Jason. Byla jsem strašně překvapená. Dostala jsem od Jasona obrovský dárek, tak jsem ho rozbalila. Bylo tam malé štěňátko zlatého retrívra. Pak mi Jason dal ještě malý dáreček. Rozbalila jsem ho a byla tam krabička, v krabičce byly klíče, nevěděla jsem od čeho by mohli být, ale pak mi Jason řekl ať zavřu oči.

Pohled Jasona:
Už si rozbalila dárečky a teď ji vědu do jejího nového bytu. Ano koupil jsem jí byt.💗

Pohled Kate:
Jason mě někam odvedl nevěděla jsem kam. Pak mi rozvázal oči. On mi koupil byt. ,, Tak co líbí se ti? "zeptal se Jason, ano líbí se mi moc. *pusa. Ano dal mi pusu.

Má mě rád, nemá mě rád? Kde žijí příběhy. Začni objevovat