1. Cesta vlakem

42 2 0
                                    

Mé jméno je Kate a za 10 dní mi bude 18 let. Před rokem mi zemřela maminka a teď už žiju jenom s tatínkem, který je od rána do večera v práci.

Pohled Kate:
Dneska je 6:30 ráno a já právě stávám, vůbec se mi nechce, ale vím že tam musím a že by mě za 5 minut šel stejnak probudit táta. Jdu do koupelny abych si udělala hygienu a převlékla se. V 7:00 se jdu nasnídat. A pak běžím na vlak.

Pohled Jasona:
Už zase nestíhám je 7:00 a já teprve stávám. Za 5 minut jede poslední vlak. Tak se jenom převléknu a běžím na vlak.

Pohled Kate:
Už sedím ve vlaku a mám sluchátka v uších. Najednou se mě někdo zeptá jestli si může přisednout. Je to Jason. Srdce se mi prudce rozbuší, ale řeknu ano.

Pohled Jasona:
Když přiběhnu k vlaku nikde není místo jenom u Kate. Tak se jí zeptám jestli si můžu přisednout a ona řekla ano tak si k ní přisednu.

Pohled Kate:
Celou cestu do školy jsem si s Jasonem povídala o tom jaký chci mít byt a jestli bych chtěla mít nějaké zvíře...Po 10 minutách povídání jsme byli u školy, tak jsme vystoupili před školou.

Pohled Jasona:
Když jsme vyjížděli zeptal jsem se Kate jestli by chtěla mít byt a jak by chtěla aby vypadal a jaké je její oblíbené zvíře... Celou cestu jsme se o tom bavili. Potom jsme vystoupili a šli jsme do školy.

Má mě rád, nemá mě rád? Kde žijí příběhy. Začni objevovat