Pozdravujem úplne každého! A dnes to bude bez vtipov - nemám na ne náladu. Ak ste si všimli tak poslednou dobou klesla moja aktivita, kreativita a ak ma niekto pozná osobnejšie tak aj veselá nálada (a klesol aj počet nápadov na fikcie, problémy atď.). Možno sa to naozaj nezdá, ale ja nemám čas.
Nejdem sa tu rozrozprávať o tom ako je neviem kto nespravodlivý a aké som nehorázne chúďa, že ma svet týra a boh ma zrejme nenávidí - nie to radšej budem plakať do vankúša a objímať pri tom plyšového macka. Jednoducho som teraz kvalitne odrezaná od všetkých prostriedkov na písanie (okrem mojich diárikov, do ktorých si zaznačujem nápady, ktoré hodlám zrealizovať). Notebook mi nie je doprianý, môj mobil je pokazený a ten tablet je snáď retardovaný. Všetko čo píšem mimo notebook (mobil/tablet) sa mi neukláda a tým pádom nemá zmysel, aby som napísala jednodielovku a päť tisícich slovách a ono sa to nakoniec neuloží. Plus môj najväčší zdroj inšpirácie (hudba a deviantart) sú kvalitne pozastavené keďže moja rodina má kvalitný problém s tým, že počúvam hudbu na reprákoch a nie na slúchadlách (keby mi nekupovali tie dvoj-eurové padelky z Pepca tak by som ju počúvala na slúchadlách dobrý rok).
Ďalej potom mám brutálny blok čo sa týka kníh Anime *One Shots*, Píše z Neba a Ask us!. To hlavne, keď sa rozhodnem písať a okolo mňa je počuť vreskot youtuberov, ktorých sleduje môj brat. A potom tu je program rodinných aktivít. Keď som doma tak som rada, že ležím a nie to ešte písať. Navyše nám prišiel posledný školský mesiac (konečne) takže sa snažím nedokaziť známky a opraviť to blbé (ehm... fyzika, geografia....).
Niekto si asi pomyslel, že si len sťažujem a mne je úprimne jedno, čo si kto myslí. Ja vám len hovorím, že sa musím zas nakopnúť (a predpísať kapitoly), aby som zas nabehla do starého režimu zvaný "pravidelné kapitoly, problémy a kraviny".
Ak niekomu budem chýbať - sorry, ale tiež som človek. Ale ak by ste mi chceli napísať alebo s niečím pomôcť tak aktívna som stále. Kontaktovať ma môžte hocijako (len nie mojim osobným facebookom, ďakujem). Beriem správy, komentáre aj maily.
Mám vás rada a keď nabehnem na starý režim tak verte mi - ja vám nedám pokoj! Začnem vám s tým liezť na nervy! Tak a teraz sa idem pobaliť (pretože deň detí nemôžem tráviť doma ako každý normálny teenager...).
Ou a mimochodom - pekný sviatok pretože všetci sme len deti!
Am_Pple
KAMU SEDANG MEMBACA
Yukki! x3 = Yuno Gasai ✅
AcakČo sa stane, keď zmiešam vodu s Yukiterom, primiešam Akiseho a posolím Yunou ? Sama neviem, ale o tom sú tie problémy! Future Am_Pple: Som idiot a celú dobu to mám v zlej kategórii. Oops... #29.3. 2018 - 9. v Non-Fiction #1.4. 2018 - 5. v Non-Fictio...