első gyakorlás

1K 93 7
                                    

Két szerelmes a színpadon állva egy szenvedélyes csókot váltva; a férfi elsuttogott egy lágy szeretleket a csók közben. Bal kezével átölelte a nő derekát, egymásnak nyomva testüket.
A közönség tapsolt a szerelmes gerlepár boldog befejezéséért. Néhányan még egy könnycseppet is elejtettek, mások pedig egészen dühbe gurultak, mert szerelembe estek a főszereplő férfi színészébe. A függönyt visszaeresztették halovány fény kíséretében, megint óriási tapsvihart keltve.
A színfalak mögött az emberek elkezdtek köszönetet mondani a hallgatóságnak. A magas férfi kíméletlenül lökte el magától munkatársát.
- Ez gusztustalan volt - mondta undorodva, kézfejével letörölve szájáról a másik nyálát.
Miközben megforgatta szemeit, Sunbin hátrébb lépett egyet:
- Nincs szükség arra, hogy ilyen goromba légy, Chanyeol.
- Érezd megtisztelve magad, hogy egyáltalán eljátszottam veled ezt a darabot.
- Micsoda megtiszteltetés - mondta szarkasztikusan.
- Tudom - értett egyet Chanyeol, nem mosolyogva egészen addig, amíg a függönyöket újból el nem húzták két oldalra. Az akkor megjelenő fényes mosolya megmelengette az összes lány szívét. Chanyeol megfogta Sunbin kezét és meghajolt.
Később az egész színházi csapat elment vacsorázni, ez olyasfajta szokás volt már a színdarabok után. A színészek és egyéb dolgozók leültek a megszokott helyükre és kiválasztották a menüből az aznapi vacsorájukat. Tizenöt perc elteltével a rendelésük végre megérkezett, s a színház két tulajdonosa mindenkinek jó étvágyat kívánva nekikezdtek az evésnek.
- Azt hallottam, hogy nagyszerű volt a show - jegyezte meg egy díszletes, Oh Sehun
- Persze, hogy az volt. A főszerepet játszom benne.
- Hagyj fel ezzel az arrogáns viselkedéssel! - parancsolt Baekhyun Chanyeolra, aki vele szemben ült.
Az egyik igazgató, Suho, felnevetett.
- Ti ketten, fejezzétek be! Ne tegyétek tönkre mások estéjét.
- Az már megtörtént, amikor Chanyeol belépett az étterembe - a szemtelen színész, Byun Baekhyun, még hozzátette.
Chanyeol már nyitotta a száját, de egy kollégája azonnal félbeszakította hangos köhögésével. A többiek folytatták az evést és figyelték az eseményeket, amik mintha egy forgatókönyvet követtek volna, mivel nem ez volt az első eset, hogy ezek ketten veszekedésbe fogtak.
Nem Baekhyun volt az egyetlen, akinek problémája akadt Chanyeollal. Chanyeol az egyik, sőt a legjobb színész volt a színházukban, s ezt tudta is magáról, szóval nem finomkodott, amikor ez jött fel témaként.
A színháznak szüksége volt rá, mivel mindig készen állt arra, hogy újabb szerepeket vállaljon el; az egyetlen dolog, amivel a vezetőinek meg kellett küzdenie, az Chanyeol partnere volt. Ha erről volt szó, Chanyeol nagyon válogatós tudott lenni.
Hasonló volt a helyzet Baekhyunnal is, bár az ő játékában az volt a probléma, hogy sosem foglalkozott a partnereivel. Mindig a saját ízlése szerint adott tanácsokat: hogy hogyan dolgozzanak a darabon és hogyan tegyék izgalmasabbá, ugyanis ő sosem akart unalmas szerepeket játszani.
- Srácok, van egy bejelentésem - hívta magára a figyelmet Suho.
A dolgozói ránéztek, néhányan kíváncsian, míg mások rémülten, hogy vajon mi történhetett.
- Folyamatosan olyan darabjaink vannak, amiknek sosincs sajátos témájuk, igaz? Amiket eddig előadtunk, mindig véletlenszerűen lettek kiválasztva, az egyetlen dolog, amiben változtattunk bennük, az a modernizálásuk volt, vagy éppen a saját változatunkat adtuk elő.
A kollégák továbbra is összezavarodottan néztek egymásra.
- Úgy gondolom, hogy el kéne készítenünk egy darabot, ami most valóban egy sajátos koncepcióra alapulna - mondta Suho és sikerült egyetértést elérnie az alkalmazottjainál.
- És milyen témára gondolsz? - kérdezte Kyungsoo.
Mindenki Suhora nézett, várva az ötletére. Az izgatott nyugtalanság növekedett, egészen bosszantva őket.
- Egy LMBT+ koncepció, mit gondoltok? - mondta végre.
- Ez jól hangzik! - másodperceken belül osztotta meg Baekhyun a véleményét. - Hiszem, hogy ezzel egy teljesen új ajtót tudnánk megnyitni a nézők előtt, remélhetőleg a szemüket is felnyitva. Megdolgoztatva az elméjüket-
- Felfogtuk Baekhyun - forgatta meg a szemeit Chanyeol. - Most a legfontosabb vélemény jön, az enyém: úgy gondolom, hogy ez egy igazán jó ötlet, benne vagyok!
Baekhyun hitetlenül rázta meg a fejét, azon gondolkozva, hogy valójában az ő véleménye volt az egyetlen, ami számított.
A többiek is többségben egyetértettek az ötlettel, csak néhányan maradtak csendben. Suho elmagyarázta, hogy lesz benne néhány jelenet különböző LMBT+ szexuális beállítottságokról, mivel még mindig vannak emberek, akik alig tudnak valamit róluk, csak a heteroszexualitást, a homoszexualitást és a biszexualitást ismerve.

Eljött a következő nap, szombat.
Valójában Baekhyun és a többiek is otthon maradhattak volna, ha nem lett volna egyéb, személyes okuk a gyakorlásra, de Suho egyszerre rendelte be őket.
Legalábbis ez volt az, amit Baekhyun gondolt, de a színházban nem volt más, csak ő maga. Hamarosan Suho is betoppant az előtérbe és átsétált a színpadhoz, ahol Baekhyun ült.
- Korán érkeztél, Baekhyun.
Baekhyun bólintott.
- Mindig hamarabb ideérek, mint te, Suho, szóval mi a probléma?
- Ah, igaz - mondta Suho, s leült a legelső székek egyikére. - Mivel igazán izgatottnak tűntél emiatt az új koncepció miatt, azon gondolkoztam, hogy mi lenne, ha neked adnám a főszerepet?
Baekhyun szélesen elmosolyodott. Nem ez volt az első alkalma, hogy főszerepet játszott, de rengeteget jelentett neki, hogy Suho úgy gondolta, hogy ő képes lenne arra, hogy jó üzenetet közvetítsen a nézőknek a játékával.
- Komolyan?
- Igen. Baekhyun, hálás vagyok, hogy a többség erre a koncepcióra szavazott, mert már megírtam a szöveget. El fogom mondani az ötleteimet a darabhoz, ha a partnered is megérkezett.
Baekhyun csak bólintott. Amíg vártak a másik főszereplőre, Suho azt is elmagyarázta, hogy a támogató karakterek nem annyira lényegesek ebben a színdarabban, ami egyet jelent azzal, hogy tulajdonképpen mindegy ki játssza őket.
- Ah, megérkeztél - mondta Suho és Baekhyun megfordult.
Mosolya lehervadt abban a pillanatban, ahogy megpillantotta Chanyeolt belépni a színházterembe.
- Te meg mit csinálsz itt? - egyszerre kérdezték egymástól.
- Azért vagyok itt, mert Suho hívott - magyarázta Chanyeol.
- Engem is.
- Igen, mind a kettőtöket hívtalak, mert szeretném, ha ti játszanátok a két főszereplőt a legújabb darabomban, a "Keep it from the world"-ben, ahol egy homoszexuális pár-
- Egy pár? - ismételte meg Chanyeol. - Baekhyun és én egy párt fogunk alakítani? Ez gusz-
- -tustalan, értettük, úgy gondolod, hogy én hálás vagyok emiatt? - sziszegte Baekhyun. - Legalább hagyd befejezni, idióta.
Suho elmosolyodott, s megköszönte Baekhyunnak egy bólintással.
- Ahogy mondtam, egy homoszexuális pár. Eltitkolják a kapcsolatukat mások elől, mivel az emberek többsége még most sem képes együtt élni a nem heteroszexuális párok gondolatával. Az üzenetem e mögött az lenne, hogy az emberek lássák, hogy mennyire nehéz eltitkolni valamit a világ elől, eltitkolni a szerelmet. Hogy az ember nem mindig képes irányítani az érzéseit mások felé és mennyire nehéz, hogy ezt a világ nem képesek elfogadni, hogy az utálat középpontjává válnak a szerelmük miatt. Később odaadom nektek a szövegkönyvet, azon több információ lesz.
Chanyeol és Baekhyun bólintottak, még mindig nem voltak megbékélve azzal az ötlettel, hogy egy párként kéne játszaniuk vagy akár csak úgy alapvetően egy darabban.
- Szeretném, ha majd írnátok nekem üzenetet vagy e-mailen egy levelet, amelybe a saját véleményeteket fogalmazzátok bele az LMBT+ társadalomról, s azt, hogy mit akartok közvetíteni ezzel a darabbal. Hogy ez nektek is egy fontos jelentéssel bíró előadás lesz, vagy csak egy a sok közül, amivel még több rajongót tudtok magatok mellé szerezni.
Egy újabb bólintás kettejüktől. Suho elengedte őket, amint odaadta nekik a szöveget. Chanyeol, csak úgy mint Baekhyun, a másik kijárat felé igyekezett, csak azért, hogy ne egy helyen kelljen kimenniük.
Egy kéz pihent Suho vállán.
- Biztos vagy benne, hogy jól választottál kettejükkel kapcsolatban?
Suho a jobb oldalára nézett, Lay mosolygott rá haloványan.
- Az igazat megvallva fogalmam sincs.

wherefore are thou, chanyeol? Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt