Gonah kasabasında sıradan bir gün. Hava açık ve her zaman olduğu gibi sazlıkların arasında balık avlayan yaşlı adam… Tabi ki peşinde onu takip ettiğini, ama fark edilmediğini sanan birkaç küçük çocuk.
Derisi o kadar kırışmış ki, yüzüne baktığınızda; kasabanın yerleşme düzenini görür gibi oluyorsunuz.
Yeşil gözleri ve beyazlamış uzun saçları yılların pişmanlığını üzerinde atamamış gibi görünüyor.
Herkesin bir hikayesi vardır. Kasabada kime sorsanız, bu yaşlı adam hakkında en ufak bir bilgi bulamazsınız. Biri hariç ama! Kasabaya yerleşirken yanında getirdiği, şimdilerde bir demircinin yanında çalışan, uzun boylu, kasabanın yakışıklı genci Viki.
Bu gizemli adama en yakın olan insan o. Her gün kasabanın meraklı hanımlarının, bu gizemli yaşlı adam hakkında sorduğu soruları dinlemekten son derece hoşnutsuz görünüyor.
“ Merhaba Viki, gizemli baban bu gün nasıl? “
“ Hey Viki! Hala bize nerden geldiğinizi anlatmadın! “
Nerden geldiklerini, niye geldiklerini, nasıl geldiklerini, kendi hayatına dair olan hiçbir şeyi bilmeden yaşamıştı, 18 sene boyunca. Hiç kimse onun o güzel gözlerinin arkasında, ne gibi büyük, kederli dertlerinin olduğunu bilmiyordu. Annesini hiç görmemişti. Ailesini, dünyaya geldiği yeri…
Kendi hayatına dair bildiği tek şey, o yaşlı, gizemli adamın babası olmadığıydı. Yaşadığı hayattan ve yaptığı işten hiç memnun olmadığı her halinden belliydi. Mutlu bir güne uyanması için belkide tek sebebi, çalıştığı demirci dükkanının sahibinin kızıydı.
Ona karşı farklı hisler besliyordu. Yüzünü gördüğü zaman kıpkırmızı oluyor, kekelemeye başlıyordu.
“ Günaydın Viki. “
“ Gügügügnaayydııınn. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAŞIYICI
FantasyGecmişini bilmeyen, gelecekten umudu olmayan bir " Taşıyıcı "nın hikayesi. Fantastik tadinda bir Bilim Kurgu serüveni, büyülü bir dünya sizi bekliyor!