Saniyelik tebessümüm...
Bulutlardan gözlerin, dualardan ellerin, şarkılardan tüm cümlelerin...
Seni çok özledim.
Kayboluşlarım vuruyor kıyılara kum kum, kulaklarımda bir deniz şarksı seni düşlüyorum.Yorgunum. Dindirmiyor acılarımı, koparamıyor beni hayalinden zaman. Her nefeste biraz daha kopuyorum hayattan, takvimden düşen her yaprakta umutlarım biraz daha azalıyor.
Hala aynı banktayım. Dilimde aynı cümleler, avuç içlerimde aynı dualar, gözlerimde aynı hayal kırıklıkları. Her şey ziyadesinden fazla aynı! Kaç yıldır böyle sahi? Üçüncü yılımız sevdiğim. Üç yıldır hiç uğramadığın sahilimde seni bekliyorum. Ellerinde sevdiğim yazarın kitabı ve kalbinde bana olan sevginle geldiğini düşlüyorum. Ne zaman kurmaya başlasam bu düşleri bir dalga geliyor ve tüm emekle yaptığım kumdan düşleri yıkıp geçiyor.
Aslında sadece senle ilgili hayaller değil tüm hayallerimin sonu bu. Kendimi bildim bileli hep böyleydi. Şu ana kadar ne dilediysem hiçbiri olmamıştır. Küçükken hep uçurtma uçurmak istemiştim ama hiçbir zaman uçurtmam olmadı, bir uçurtmaya elim bile değmedi. Sonra arkadaş dileğim olmuştu Tanrı'dan tabi ki hiçbir zaman arkadaşım olmadı. Doğum günümün hatırlanmasını istedim biri tarafından bir hediye. Ne ailemden ne de başkasından benim hiç doğum günü hediyem olmadı. Ve en son seni diledim. Beni seni sevdiğim gibi sevmeni.
Sevmedin.
Sevemedin.
Elimizden gelen bir şey yoktu. Ben çirkin biriydim.Kiloluydum, gözlüklüydüm, dişlerim bozuktu, özgüven eksikliğim vardı. Ne haddimeydi seni sevmek, sevmeni istemek.
Sevdim ve sevmeni bekledim.Özür dilerimç
Benimki büyük bir hata.
Boşver tüm yazdıklarımı, hoş sen yazdıklarımı da okumamışsındır ya neyse.
Şimdilik benden bu kadar Kar tanem.
Belki yarın belki de başka bir gün tekrar konuşur,yazarım hayaline sahilimde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6
ChickLitRakamların gücüne inanır mısınız? Ben inandım. Ve başıma 'bir rakamla' ilgili başıma bir şeyler geldi.6. İnandım, yaşadım,yazıyorum...