Ne diyordu bu çocuk? Sahte bir evlilik mi istiyordu? Hah !
-Anlamadım.Dedim
-Sadece 2 ay..Sonra istediğini veririm sana.. Dedi.Olmazdı, olamazdı nasıl olacaktı? .. Off aslında işime gelirdi..Fatih hala peşimdeydi..Emin değildim.O sırada doktor geldi.Çıkabilirsiniz dedi. Hiçbir şey konuşmadan çıktık.Hastanenin kapısında:
-Söylediğim saçmalıktı.Hiç konuşmamış gibi düşün.Tanıştığıma sevindim..Dedi.Tam o sırada karşımda duran Fatih'i gördüm.Kocan bu mu? der gibi bakıyordu.Bir yalan söylemiştim ve anlaşılmasını istemiyordum..Ordan uzaklaşan çocuğa dönüp kolundan çektim ve boynuna sıkıca sarıldım.. Hiçbir şey anlamamıştı .Daha sonra oda sıkıca belime sarıldı.
-Çaktırma,Diye fısıldadım.
-Bu arada adın ne ?Dedim.
-Arda..
-Bende Selen..
Ayrıldığımızda gözlerinden öfke saçılan Fatih'e baktım.Hızla ordan uzaklaşıp bir kafeye gittik.
-İşte böyle.Babam evlenmediğim sürece mirastan yoksun kalacağımı söyledi.
-Peki neden 2 ay? Evlenseydin ya !
-Evlilik bana göre değil.. Peki sen ? sen anlatmadın.. Neden kararın değişti?
-Eski sevgilimden kurtulmanın tek yolu evlendim demek oldu.. Bir kahkaha patlattı . Komik olan neydi ?
-Neden gülüyorsun?Çok mu komik. Psikopatın tekiydi . Öyle demek zorunda kaldım.
-O zaman daha fazla uzatmayalım . Hadi kalk gidiyoruz..Dedi.Nereye diyemeden beni kaldırdı ve arabasına bindik. Gerçekten zengin olduğu belli oluyordu..
-Nereye gidiyoruz?
-Nikah tarihimizi almayalım mı?
-Bu kadar erken mi?
-Yani eski sevgilin araştırmaya girmiştir diye düşünüyorum :) Sırıtması sinirlerimi bozuyordu ama daha çekici oluyordu. Aman banane !
-Ya erken dedim de haftaya da çok erken değil mi Arda ?
-Gayet iyi .Söylenme artık ..
--1 HAFTA SONRA--
-Nikah memuru,şahitler hepsi sahte değil mi ? ARDA! duyuyormusun beni ?
-Aaa şey ben çok güzel olmuşsun :)Bu kadar şaşıracağını bilmiyordum.Baya etkilenmişe benziyordu.Oysa bu nikah sahteydi..Ailesiyle 3 gün önce tanışmıştım.Gayet iyi insanlardı.Ne ara EVET dedik hatırlamıyorum. Zaten nikah memuru Arda'nın arkadaşıymış.Bu çocuk çok zeki ! Bu arada şunuda belirteyim ailem Almanyada yaşıyor ve bu evlilikten haberleri yok !
Yorucu bir akşamdan sonra evimize geldik. Çakma ANNEM ve BABAM bugün bize misafirdi.Bu yüzden Arda benim odamda kalacaktı !
-Anlaşmayı biliyorsun Arda .. Sen koltukta yatıyorsun!
-Biliyorum bayan inat! Tam yatmıştık ki kapı çalındı ve aniden Selma hanım içeriye girdi.Hayır yani öylede dalınmaz ki !
-Oğlum siz niye ayrı yatıyorsunuz ?
-Şey Anne Selen yani ben yani biz şeyden dolayı şey yattık!
-Anlamadım Arda geveleme şunu!
-Şey işte ya eheh Selen ... GRİP :)
-Ha şöyle desene çocuğum ..Ben eksik var mı diye sormaya gelmiştim aman be çocuklar bu kadar erken yatılır mı?
Büyük bir sınavdan geçti Arda. Ecel terleri döktü kıyamam ya ...Evet yorucu bir Düğünden sonra uyumayı başarmıştım..
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlilik Antlaşması
RomanceBir antlasmanin hayatinizi degistirecegine inanir misiniz ? Sizi Selen ve Ardanin hikayesine bekliyorum ..