Seviyorum Galiba Yavaştan ..

601 21 4
                                    

Ben mi dedim onu?

Dedim mi ben onu? Dedim galiba dedim .En olamaz kişiye : Fatihe kaçma sözü verdim.Tam olarak kaçmak denmez ona.Yani Ardaya kızdığımdan.Neyse ne ? Gitmeyeceğim tabiki.Ardayı sevdiğimden mi.Yanlış alarm..Fatihi sevmediğimden.Ah salakçığım yarın havaalanında nasıl bekler garipçiğim.Ama kızgınlıkla söylenen şeyler dikkate alınmamalı .Haklıyım..Ben burda belalardan belalara koşayım.Ehlikeyif beyimiz Gizem hanımla yemek yesin.

Napıyım ki? Kıskandım açıkçası.Bay odun hayatını yaşasın ben burda köle gibi onun oyununa ortak olayım.Çıkarım ne ?Hiçbir şey..

Bende mi sevgili bulsam?Ah aferin Selen çakma koca yetmedi çakma sevgili de bul.Bravo böyle devam..

En iyisi gitmek.Fatihle değil tabiki tek başıma.Almanyaya.Annemin yanına.Zaten oyunumuz 22 gün sonra bitiyor.Yada gitmiyim ya ?Derken telefonuma mesaj geliyor.

Gönderen:Kocam

Bak Selen ne demek istediğini anlamadım ama ben bu akşam gelmeyeceğim.Yarın konuşuruz.

Bekle sen bekle.Yarın beni bulursun.Gidiyim ben ya gidiyim.Bak sinirlerim oynadı yine.

Bavulumu toplayıp evden çıkıyorum.Sinir bozucu görevlilere hesap zamanı..

-Selen Hanım Diyor ukala görevli..

-Gideceğiniz yere bırakayım

-Hüsamettin Bey ...

-Ben giderim.Teşekkürler.

-Bavul ?

-Nolmuş ? Salağa yat Selen ..

-Arda Beye haber verelim.Hay senin Arda Beyine..

-Neyse gitmiyorum..Vazgectim.Iyy ıyy .Hapismiyim neyim..Kapıdan çıkamassam bacadan çıkarım.Hemen üst kattaki banyonun camına koşuyorum.Hmm burası baya yüksek.Bi tarafımı kırmak istemem.Alt kattaki terasa iniyorum ve kapıyı açıyorum.Bahçe kocaman bir bahçe ve ilerdeki kapı.Dın dın.Çıkıt kapıyı açtım.Önümden bir sürü araba geçmesine rağmen bir taksi tutamadım ya helal bana .

Daha sonra tanımadığım bir araba bana yaklaştı ve camını açtı.

-Gideceğiniz yere bırakıyım Hanfendi ..

-Arda !

-Ta kendisi..

-Nasıl ya ne ara geldin ?

-Kocanı küçümseme hayatım.

-Off be

-Kaçmak sana hiç yakışmıyor Selen..

-Kaçmadım..

-Kaçamadın mı yoksa .. Seninle bir anlaşma yaptığımızı sanıyordum.Planda aşık olmak yoktu..

-Ne saçmalıyorsun ya?

-Kıskanmak da yoktu.

-Seninle tartışamam Arda .Neye inandığın umrumda değil.Ayrıca ben senin kölen değilim.Ne o görevliler ?

-İşte böyle kaçma diye..Şimdi eve gir tatlım.

-Sen ?

-Ah canım cok sevdiğin kocan gitmek zorunda..Sırıtma şöyle ahmak herif..Arda uzaklaşınca arkasından bağırıyorum.

-GÖRÜŞÜCEZ ..

Herzamanki gibi son sözü söyleyip uzaklaştı.Benimle uğraşmayı seviyordu.Peki ben bu gıcık adamı seviyor muydum ?İşte orası meçhul :)

Evlilik AntlaşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin