Kamp?

33 4 3
                                    

Multimedya: Dolunay
Aşağı indiğimde yan komşularımızı
görmeyi beklemediğim için şaşırdım. Şaşkınlığımı üstümden atınca
"Günaydın."dedim
"Günaydın." Dedikleri sırada annem seslendi "hadi kahvaltı hazır." Kahvaltı yaparken hiçbirimizden çıt çıkmıyordu. Defne birden "bu gün kamp yapmak için ormana gidelim mi? Lütfen lütfen lütfen?" Dedi
Hepimiz birden "kamp?" Diyince gülmeye başladık.
"Tamam gideriz siz hazırlanın yarım saat sonra kapının önünde buluşalım " dedi Rüzgar.
"Tamam kahvaltımızı bir an önce bitirelim de hazırlanmaya başlayalım. " dedim.
Kahvaltımız bitip odalarımıza dağıldığımızda hemen hazırlanmaya başladım. Üstümü soğuk olur diye kalın giyindim. Yarım saat sonra bende Defne'de hazırdık. Kapının önüne çıktığımızda Rüzgarlar da yeni çıkıyorlardı.
"İsterseniz bizim araba ile gidebiliriz iki araba zorluk olmasın. " dedi Burak.
"Tamam." Eşyalarımızı bagaja yerleştirip Mert şoför koltuğuna onun yanına Burak oturdu. Arkada sağ tarafımda Defne ortada ben sol tarafımda ise Rüzgar oturuyordu. Rüzgar bana dönüp gülümsediğinde bende gülümsedim. Çok tatlı gülüyordu. Aman banane kulaklığımı çıkartıp müzik dinlemeye başladım. Birden sol kulağımdaki kulaklık çıkarılınca o tarafa baktım. Rüzgar kulaklığımı çıkartmış kendi kulağına takmış tı bende kafamı onun omuzuna yasladım ilk başta şaşırsada sonradan gülümsedi. Bir saat sonra Defne'nin "geldik!" diye bağırmasından anladım kamp yapacağımız yere geldiğimizi. Arabadan indikten sonra çadırımızı kurmaya çalıştık ama deşiğim gibi sadece çalıştık.
"Of ya yardım edin. "Dedim. Burak ayağa kalkıp
"Tamam ya beceremediniz   bir şeyi. "
Burak çadırı kurduğunda hemen yerleştik. Dışarı çıktığımızda Burak'lar Ateş yakmaya çalışıyorlardı. Ama yakamıyorlardı. Hemen yanlarına gidip
"Ben Ateş yakmak için dal falan toplamaya gidiyorum. Gelmek isteyen var mı?"dedim Rüzgar ayağa kalkıp
"Ben gelirim "dedi. Yürümeye başladık. Bir süre sonra ben çalı çırpı toplamaya başladım ve bir yandan da konuşmaya başladık
"Şuanda birini seviyor musun?"
"Evet. Yani galiba. Emin değilim. Onun yanında kalbim daha hızlı atıyor ama emin değilim düşüncelerimden. Emin olduğumda ona söylüycem. Sen birini seviyor musun?"dedi. Acaba sevdiği kız kim?
"Ben mi hayır yani şuanda birini sevmiyorum. " dedim.
"Tamam peki hiç biriyle sevgili oldun mu?" Dedim.
"Evet. Senin hiç sevgilin oldu mu?"
"Evet. Oldu." Dedim.
"Yeter mi bu kadar çalı çırpı bence yeter ?"
"Bence de ya hadi geri dönelim ama şurda fotoğrafımı çeker misin?" Dedim ve tatlı tatlı bakmaya başladım.
Gülerek "tamam tamam " dedi. Fotoğrafı çektikten sonra geldiğimiz yol tekrar geri döndük.
   Ateşi sonunda yakabilmiştik. Yemek yedikten sonra biraz konuştuk. Şimdi ise çadırlarımıza doğru yürüyoruz. Çadıra geldiğimizde kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
  Merhaba sevgili okuyucularım. 3. Bölümün de sonuna geldik.
Yorum ve  vote lerinizi bekliyorum. 

İzmir'im Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin