NORMAL Bİ GÜN -5-

1.2K 45 16
                                    

Noluyodu burak da yatağa girmiş elleri belimi sarmıştı noldunu anlamadan...

Burak''ben sana seni seviyorum dedim ama sen bana sevip sevmedini sölemedim'' dedi. Oha ya ne dicem sevmiyorum mu  ? of tabiki seviyorum ama ne dicem seni sevmiyorum mu?

'' seni seviyorum ''diyip yüzümü burak a döndüm ne cevap vericeni merak ederken dudaklarımda sıcaklık hissettim gözlerimi açınca o kahverengi gözleri  beni alıp götürmüştü uzaklara ona biran sıcaklık hissettim sarılmak istedim ama yapamdım dudakları mı  çektiğim zaman göz göze geldik ve burak özlerini kapatıp,

''kapa gözlerini ve uyu' dedi. Dedini yapıp kapattım gözlerimi yatağa gömüldüm uyuya mamıştım..

Sabah telefonuma gelen mesajla kalktım mesajda burakla benim fotom hemde uyurken oha bidaha mesaj gelince 'kalkın aşk böcekleri' yazıyodu sinirden birine dalabilrdim. Aşağı indiğimde herkez bana bakıyodu bu arada burak hala uyuyo .

''Niye bana bakıyosunuz '' dedim ve cevabı bekliyodum ne diceklerdi mors olsunlar ne morsu lan sus merve sus ya.

buse''uyuyuşunuz çok tatlıyıdı söyliyim dedim.'' dedi. Ben ona okulda göstercektim.

''Bide odamam mı girip foto çekmişsiniz ya ''

emir''valla merve cim şimdi burak yokdu düşündükkü sen de yoksan gitmişlerdir diye odana geldik gördük çektik bu yani uzatılcak bişi diil :DDDD ''

''Gülmeyin ya pisliksiniz '' diyip sofradaki salamı azıma attım.
 Mert'' burak nerde okula geç kalcaz''

Burak''geldimmm noluyo niye bakıyonuz öle ''                                                                                      

''anlatırım canım sana okullda neler yaptıklarını'' diyince herkez gülmeye başladı.

Okula gelince sıraya oturdum ders bitincede kafamı sıraya koydum ve hocanın gitmesini bekleyip şarkı dinlemeye başladım.Ders zili çalınca çıkardım hocaya yakalanırsan of taş gibi telefonum gider.

Okul çıkışı bütün herkez kafede toplandık baya bi kalabalıktık  ( şevval,ben,nursena,buse,berke,mert,burak) vardık baya...

ŞEVVAL İN AĞZINDAN

o gün şişe çevirmece oynarken bilerek mert dedim  yakışıklıydı bilmiyorum bi aşk hayatına başlaya bilecekmiyim.. ama onu  yanında utanıyodum ve onu SEVİYODUM napıcak dım ya bii sevgilisi varsa ya beni sevmicekse hayatım boyunca acı mı çekicektim of nabıcamı bilmiyorum boşver şevval hayatına bak baka biliyosan...

NURSENA'NIN AĞZINDAN


Şuracıkta merve yi boğasım geliyodu kapıda ne güzel göz göze gelmiştik berki sevgili olcaktık  lan çocuk yakışıklı emir de acaba bana böle hissediyommudur.Of ne biçim bi dünya...

MERVE NİN AĞZINDAN

Burak'a olanları anlatmıştım ama bi cevap vermeden yanımmdan gitti neden böleydi bişi mi yaptım düşüne düşüne kafam ağrıdı herkez konuşuyodu bense dinlemiyodum of kafam çatlicak.Omzuma deyen elle irkildim burak dı.

'' İyimisin benzin benbeyaz olmuş vede ateşin var''

''İyiyim ya başım ağrıyo ''

''Eminmisin!! ''

''Dilim :(''

''Biz gidiyoruz merve'nin ateşi var sizde eve gelirsiniz'' diyerek kalktık.

#

Eve geldimiz de direk odama çıktım burak heralde bişiler yapıyodu uykum vardı gözlerimi tam kapattım ki burak gelmişti ''Kalk da şu çorbayı iç'' 

''Hangi ara yaptın ''

''Hızlı bi sevgilin var '' dedi.Bide sevgiliyi bastırarak dedi yerim onu.Hepsini yedikden sonra ilaç içip yorganı üstüme çekip uyuma ya başladım.Burakda yanıma geldi ve yatağa girdi ben kıpırdanınca '' uyu meleğim'' dedi onu seviyodum galiba...

UZUN ZAMANDIR YAZAMADIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM BOL BOL YORUM YAPIN SİZLERİ SEVİYORUM BU BÖLÜMÜ YAZARKEN DEMİ LOVATO SKyYSCRAPER DİNLEYİN MULTİ MEDYADA BUSE VAR... BB

18.YAŞ GÜNÜ(düzenleniyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin