BAŞLANGIÇ -1-

4.2K 72 30
                                    


Merhaba ben Merve 15 yaşındayım ve hayatım boyunca hep şarkıcı olmak istemişimdir. Ama hiç olamica mı biliyorum.

Okul servisinin sesiyle uyandım ve yine geç kaldım ı fark ettim hızlı bir şekilde hazırlandım ve aşağı inip servise koştum

Onur abi '' Bu sefer demi uyuya kaldın ''

'' Evet'' diyip yerime oturdum.

Bugün yanıma bir erkek oturdu.Bizim okula yeni başladığı belliydi ve tam bu sözleri düşünürken...

'' selam'' dedi

'' selam '' diye karşılık verdim,bu arada çocuk baya taş siyah saçlı kahverngi gözlü bir taş vardı.

''benim adım burak'' dedi

''benim adımda merve tanıştımıza memnun oldum diyip dışarıyı seyretmeye devam ettim. Bi süre sonra burak kafasını omzuna koydu şaşırdım o anlık ne yapacağımı bilmiyodum okul uzaktı ve yol boyunca uyudu. Geldimizde burak ı uyandırdım ve göz göze geldik ve ben konuyu değiştirerek.'' okula geldik '' diyip gülümsedim.

oda gülümseyerek kalktık ve okula girdik tesadüf çocukla aynı sınıfa düştük. ön sıram boştu ve oraya gelip oturdu arkasını dönüp göz kırptı tabi yanimdaki knk omzuma vurunca irkildim, ''oww merve ne iş siz nerden tanışıyonuz bu yakışıklı çocukla '' dedi

bende direk cevap vardim'' bizim servisten bir çocuk gelirken tanıştık okula yeni başlamış ''

''hımm''

bu arada yanımdaki kız nursena knk'm dır ve 3 ön sıra önde oturan da buse oda knk m dır. ders bitmişti nursena koşar adımlarla busenin yanına gitti ve olanları anlattı alanlar dediğim çocukla tanışmam.

buse hemen beni çağırdı ve dediki''merve sevgili yapmışın '' dedi ben direk nursenaya girişmeye kalktım ki burak yanıma geldi.

'' biraz konuşabilir miyiz'' dedi.

o anki şoku atlatamadım çocuk taş benim gibi kıza ne bakar derken cevap verdim ''tmm''

sınıftan çıktık ve merdivenlere oturduk. '' ne oldu '' diye sordum

'' ya hani hoca derste dedi ya proje için birini seçin benimle olurmusun yani en sevmediğim ders vede anlamadığım yardım edermisin''dedi

bende direk'' olur tmm benim için sorun yok'' dedim neye dayanarak dedim billmiyom ama dedim

burak''ya yanlış anlama ailem öldüğünden beri hiçbir derse odaklanmadım ama matematiğim de düşük gelirse sınıfta kalırım.'' dedi on kendi ailemin öldüğü zaman aklıma geldi ve ona baktığımda burnu kızarmıştı ona dönüp '' seni anlaya biliyorum dedim''

burak şaşırmıştı ve dönüp '' nasıl yanii dedi''

'' benimde ailem öldü ve ben de kendimi derslere vermedim hatta intağar etmeye bile kalkışmıştım.Ama boşver sonra alışıyosun'' diyip sınıfa geçtiğim gibi nursena ve buse beni tuttukları gibi sıraya oturttular ve sormaya başladırlar '' ne konuştunuz ,çıkma teklifimi etti,...

'' ya ne alakası var sadece projeyi benle yapmak istedini söledi okadar.'' diyince ikisininde yüzü asıldı tabi bende içimden hallerine gülüyordum.

MERABA BEN MERVE VE BU BENİM İLK KİTABIM.

18.YAŞ GÜNÜ(düzenleniyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin