Burak ah sıçtım ben ne dicem derken burak bana yaklaşarak sarıldı ve bir oh çekti.
'' nerdeydin merve sen he kaçırdılar diye korktum of merve''
'' tualete gittim hıhı nereye gidiyim aşkım''
''yalanda söleyemiyosun merve''
''burak ne yalanı ya tualete gittim''
''geç yürü anlatıcaksın herşeyi nereye gittini''
''of tmm ama kızmicaksın''
'' bakarız''
''bakma evet de''
''of hayır''
''BURAKK''
''merve yürü konuşucaksın eğer konuşmazsan olacakları sen düşün''
''tmm valla anlatcam tmm''
''''
#
Kamp a yaklaştığımızda herkez bana bakıyodu ve nursena buse şevval bna doğru gelip sarıldılar bende onlara sarılıp yerimi geçtik.Her kez bana soru soran gözlerle bakarken söze başladım...
''bakın benim ablam kardeşimle beraber amerikaya taşındılar neden mi şöle söliyim ablamın burda bi sevgilisi var demir ya ben ona arada demir abide diyorum ama tmm boşverin işte ablam taşınınca oda bana nerde oldunu sormaya geldi işte benim cevap vermicemi bildiği için kaçırdı am a iyi niyetli biri yerini sordu beni bıraktı bu yani bu arada burak bana öle bakma valla bişi yapmadı ya dokunmadı bile valla diyorum burakkk bakma öle ''
Burak ''nerde lan o adam ''
''burak aşkım sakin ol bişi yapmadı ''
''bidaha yanımdan ayrılmıyosun merve buraya gel yanımda oturcaksın''
''tamam geliyim de nasıl sığmayı düşünüyosun ''
''gel sarılırsak düşmeyiz''
''tamam ''
Nursena'' hadi yatalım ya benim uykum geldi ''
''siz yatın ben burda burakla durcam ''
Şevval '' benimde uykum geldii''
'mert'' tamam gel yatağı hazırlayalım ''
şevval'' tamam''
Berke nursena ve şevval mert çadırlara girdiğinde buse ben burak rüzgar kalmıştık.Yıldızlara bakıyoduk bi süre sonra buse rüzgarın omzanda uyumuş rüzgarda kafasını busenin kafasına yaslayıp uyuya kalmışlardı çok tatlı görünüyolardı bende tam burak a yatcakken burak benim omzuma yattı. Ben burak ı rahatsız etmeden yanından kalktım ve buselerin yanına gittim buseyi itekliyip kaldırrdım.
buse''rüzgar kalk çadıra geçelim''
rüzgar '' geliyorum ''dedikden sonra kalkıp gittiler ve biranda arkamı döndüm burak karşımdaydı şaşırmama karşı gelerek''
''merve niye gözlerin förtledi senin''
''çünkü korkttun beni pislik''
''gel uykum var benim uyuyalım ''
''tmm geç çadıra geliyorum ''
#
Çadıra girdiğimda burak uyumuştu bile iyiki yüzü bana dönük uyumuş onu seyreicektim.Burak n yanına gidip ellerimi belni sarıp sarıldım biranda karşılık verilince şaşırdım ve mutlu olmaya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18.YAŞ GÜNÜ(düzenleniyor...)
Novela JuvenilMerhaba. İlk kitabım ve biraz saçma ama saçma diğede silmicem yada değiştirmicem. okumaktan keyf alıcanızı düşünüyorum.İyi okumalar dilerim. Merve & Burak Buse & Rüzgar Nursena & Emir Şevval & Mert :)(: