Dedicată Boangar.
Titlu:
Încă din acesta îmi dau seama că se va vorbi în continuare despre o fată care este vampir. Bun, nimic rău în asta, dar mi se pare că este unul folosit, încât mă duce gândul la un clișeu faptul că o fată vampir se va îndrăgosti de un muritor. Acum bine că nu mai este vampirul și muritoarea, că altfel m-ar fi dus cu gândul la mult mai multe – nu că acum n-aș face-o.
Coperta:
Uite cum cred eu că a fost când ai făcut această copertă: ai căutat pe sfântul google sau eventual pe pinterest o fată drăguță, frumușică și ai dat fără vreo grijă pe nu știu ce aplicație de scris texte pe o imagine, urmând apoi să introduci detaliile pe care le-ai dorit. Înțeleg că poate n-ai talent, fiindcă nici eu nu sunt cine știe ce creatoare mirifică, dar totuși găseai o persoană care putea să te ajute. Așa, în primul rând imaginea este una neinspirată pentru scopul în care vrei să o folosești. În al doilea rând, fondurile – sau culoarea culorilor, habar n-am dacă am spus corect pentru că da, nu știu termenii – pe care le-ai folosit nu sunt unele bune.
Descrierea:
Bun, descrierea cărții tale putea să fie una bunicică dacă:
- nu schimbai timpurile după aproape fiecare enunț. Aici este problemă și în lucrarea ta, deci îți specific asta aici ca să nu o mai fac încă o dată când este cazul.
- nu aveai greșeli la semne de punctuație și nu exista partea incorect despărțită cu ajutorul cratimei ,,își v-a respecta”. ,,V-a” se scrie când are sens de vouă, cum ar fi ,,Dacă v-a plăcut, nu uitați să vă spuneți părerea!”.
- nu repetai niște cuvinte, încât devenea iritant asta. Apropo, asta o faci și în carte. Nu zic că nu poți repeta anumite cuvinte, dar unele sunt aproape unele lângă altele.
- nu îmi prezentai direct un clișeu din această categorie. De fapt nu din aceasta, fiindcă este greșit încadrată în fanfiction. Trebuia să se afle la vampiri sau poate fantezie, depinde.