Pentru început:
Titlul: Afirm că m-a cucerit. Nu am descoperit un astfel de titlu pe această platformă până acum.
Coperta: Îmi place tare mult fundalul, dar fontul folosit la titlu nu. Unul cu litere de tipar și citeț, ar fi cu mult mai bine.
Descriere: E bună. Nu am sesizat vreo greșeală, dar simt că nu e completă. Îi lipsește acel ceva care să nu te pună pe gânduri, ci să te facă să dai click numaidecât.
Povestea în sine
Așezarea în pagină:
Ai alineate, dar nu sunt egale.
Și după linia de dialog se lasă un spațiu liber.
Gramatica și punctuația:
Greșeli la ambele capitole. Recitește-ți manuscrisul înainte să îl publici. Acolo unde a fost nevoie ți-am semnalat în comentarii. O voi face în continuare dacă este cazul.
Originalitate și tot ce ține de aceasta:
Nici originală, nici originală, undeva între. Cel puțin mie așa mi-a dat impresia.
Stil: Sunt momente când te repeți. Acest lucru mi-a îngreunat citirea. De altfel ai o exprimare cursivă.
Personaje: Numele pe care le-ai pus sunt ok. Nici răsfolosite de n ori, dar nici inventate de către tine. Sincer, mi-ar fi plăcut să o faci. Îmi plac astfel de povești. Acum nu trebuie să le schimbi pentru că prefer altele. Faci cum crezi de cuviință.
Ce nu mi-a plăcut au fost împrejurările în care s-au întâlnit cei doi. Aș fi zis să nu te grăbești. Să ne dai timp să rezonăm cu personajul feminin. Să o cunoaștem mai bine.
Sfaturi: Recitește și ai grijă la repetiții.
Plată: O părere sinceră și dezvoltată la cartea mea intitulată ,,Gardienii Timpului".
Cam atât și cu acest capitol. Până data viitoare spor la scris, la editat și la cât mai multe idei. Sper că ți-am fost de ajutor.