Venüs

21.9K 428 308
                                    

Merhaba! Ben Venüs.

Kapak hazırlamanıza yardımı olmaya çalışacağım, tabi ne kadar mümkün olursa.  Size örnek bir kapak hazırlayıp multimedya'ya koydum. Şimdiyse yapım aşamalarını anlatacağım.

İlk olarak size kapak hazırlamanıza yardımcı birkaç site söyleyeceğim:

♣PicMonkey

♣Pixlr

♣Paint

Eminim ki bunları biliyorsunuzdur. Ve paint ne alaka o site mi diyorsunuzdur. Ben kapak yapımlarında kullandığım yerleri yazıyorum sadece. Umarım yardımcı olurum. Ayrıca eklemek istediğiniz bir site varsa söylemenizi istiyorum. Daha iyi işler çıkarabiliriz!

Püf noktası:

-Eğer hazır bir resim üzerine yazı eklemek isterseniz: PicMonkey'den ekleyin.

-Eğer iki resmi birleşirmek isterseniz bildiğim tek yer: Paint.

Paint üzerinde durmak istiyorum. Biz kendimizi bilğimizden beri paint'i biliyoruz. Paint ne diyen birisi olacağını sanmıyorum. Küçükken kafamıza göre karalama yaptığımız, renkleri ve fırçalarıyla eğlendiğimiz bir program.

Kendimden biliyorum bunları. Sizim de paint'e resim yapıp bilgisayarın arka planınına koyduğunuzdan eminim. Herkesin bir deneyimi vardır. Artık biz büyüdük ve painti başka şeyler için de kullanabiliriz. -Hala paintten resim yaptığımı çaktırmama çabaları- 

Serbest kırpma ile iki resmi sanki photo shop yapar gibi birleştirebiliyoruz. Biraz uğraştırıyor ama sabretmek yeterli. Ben photo shop yapmayı bilmiyorum. Photo shop sitelerinden de anlamam. Eğer siz de benim gibiyseniz paint'ten yetinebilirsiniz.

Ben Venüs, bu konuda sizin için daha çok yardımda bulunmak istiyorum. Eğer kapak yapmamı ya da sadece yardımcı olmamı isterseniz hikayenizin adını ve kısaca konusunu özet geçebilirsiniz. Eğer kullandığınız ünlüler varsa onların adını da verebilirsiniz. Ben sizler için kapak yapıp size özelden ya da buradan ulaştırırım. Siz de bana bu bölümün altından yorum olarak, ya da özelden mesaj olarak ulaşabilisiniz. Ayrıca üç kişi olduğumuzu biliyorsunuz. Mesaj olarak ulaşmak isterseniz mesajın altına 'Venüs' diye belirtmeniz yeterli olacaktır.

Hayali bırakıp yapmaya başlayalım! 

Multimeyda tanıtım:

Kullanılan resimi bulduğum yer : We heart it

Yazı ekleme: PicMonkey

Efekt: PicMonkey

Gölgelendirme: PicMonkey

(Ne ararsanız picMonkeyde bulabilirsiniz. Yine de kullandığım şeyleri belirtmek istiyorum ki yardımcı olsun. Hazır ve güzel bir resim isterseniz Tumblr veya We heart it 'ten bulabilirsiniz.)

Daha da ilerlediğimizde kapak yapma yarışmaları bile düzenleyebiliriz! Bu harika olurdu. Soracağınız bir şey olursa ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz. Hiçbir yorumunuz ya da mesajınız havada kalmayacaktır. Sorularınıza cevap bulacağınızdan emin olabilirsiniz!

Hepinizin hayali durdurup, yapmaya başlaması dileğiyle...

Kapak YapımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin