+Anne okul gezimiz var Amerikaya gidebilir miyim?
-Ayrıntılarını anlat tatlım.
Anlatmam annemin teklifimi kabul etmesine yetti.Babam zaten yurt dışını görmemi istiyordu. 2 hafta sonra Amerikadaydım.Hemen odama gidip elbiselerimi ayarlamya başlamıştım bile. Dolabımdan kot şortumu ve "summer" yazılı t-shirt ümü çıkarıp denemeye koyuldum. Ve olmazsa olmazım obey şapkamı da. Annem odaya girdi.
- Kızım şimdiden başlama hazırlıklara daha bir yarın olsun.
+ Anne ama
- Yemek hazır haydi aşağıya gel.
-Geldiiim.
Akşam yemeğine indiğimde babama okul gezisinden bahsettim.Babam biraz düşündü. Bana dönüp
- Sen ne düşünüyorsun kızım?
+ Gitmek istiyorum babcım.
- O zaman git kızım :)
Dedi gülerek. Bu cevabı alacağımı bilsemde içimi birden mutluluk kapladı. Ablam gitme dese de bu onun fikriydi.
-Sabah-
Okulun son 3 haftasına girdiğimiz için hocalar bile bitkindi bu yüzden giyimimize ve derslere karışan yoktu.Dolabımın önüne geldim ve durdum. Kapağı açtım ardından da bilekte biten kotumu alıp salaş bi t-shürt buldum. Bunları yatağa fırlattıktan sonra banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltıya indim. Kahvaltıyı edip hemen odama koştum ve giyinip çıktım. Bi eksiklik vardı sanki. Annemin kapıdan "Kızım çantanı alll" diye bağırmasıyla ağlayacaktım nerdeyse.Koşup çantama iki kitap bi defter attım ve dışarı koştum. Annemgili uğurlamayı unutmadım tabiki. Okula gittiğimde birden karşımda hoşlandığım çocuğu gördüm. Adı Eric'di.Ben ondan hoşlansam bile o beni takmıyodu.Artık bıkmıştım bu durumdan.
Belkide Amerikada bir çocuk bulurdum ? 😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezi Aşkı
Teen FictionAmerikaya okul gezisinde giderken hayatının aşkını bulmayı tahmin eder miydin? Celia'nın şansı herkeste olmuyor. Peki uzun yıllar önceki aşkının peşinden mi gitmeli yoksa, yeni serüvenlere yelken mi açmalı?