Okulun içine doğru geldiğimde koyun sürüsü gibi bekleyen öğrencileri gördüm. Sürüye kankamın yanına sokularak katıldım.
Cornelia: Nerde kaldın?
Celia : Sınıfta anlatırım.
Cornelia : bak bizden bahsediyo.
Celia: Ne dirmuş bakalım.
Müdürün konuşmasına kulak verdiğimde gezi hakkında konuşuyordu. Cornelia da geziye gelmek için izin almış ve ailesi kabul etmiş.Mutlu oldum bunu duyunca çünkü en azından yanlız hissetmicektim. Müdür " Bugün Amerika gezimize katılacaklara bir form verlicek ve alienize bunu doldurtacaksınız. 9,10,11 ve 12. Sınıflardan katılım toplam 30 kişi olacak şekilde uçaklar ayarlanacak. Sınıflarınızdan hocalarınıza danışıcam ve bilgi toplayıp öğretmenlerinizle karar vericeğiz. Form almak için rehberliğe gelin. " diyerek konuşmasını bitirdi.Cornelia'ya kısaca "Corn" dediğim için birden CORN KOŞ diye bağırarak rehberliğe koştuk. Tam rehberliğin önünden Harry geçiyordu.
H: nabersiniz kızlar?
C-C : İyiyizz sen?
H: bende iyiyim ama siz amerika gezisine mi gidiyosunuz?
Cor: Evet bir sorun mu var?
Cel: aynen.
H: bende geliyorum.
Cel: form al o zaman.
H: bu fikir benden çıkmıştı,müdür amcam olduğu için bu fikri anlattım kabul etti.. Yani benim form almam gerek yok.
Corn: iyiymiş.
Rehberlikçi birden kızlar gelin diye bağırdı. İçeri girdik. Size güveniyorum dedi. Bişey yapmayacaktık ki :D. Formları aldık sınıfa çıktık. Herkes kendi aleminde selfi çekiyo. Erkekler desen zaten grup kurmuş oturuyo. Kızların arasına daldık.
Corn: kızlar amerikaya gidiyoruz.
Ivy : ohaa çok iyi.
Cel: size fotoğraf getiririz :D
Andrew birden " Herkes toplansın doğruluk cesaretlik oynuyoruz" diye bağırdı. Sıralardan 4 tane birleştirdik. Herkes toplandı hatta diğer sınıflardan da gelen oldu. Eric de gelmiş 😍. Neyse oyuna başladık.Bana cevap sırası geldi ve doğruluk dedim. Tabiki o klasik soruyu soran genç ama içi geçmiş gerizekalı hayranım Patric sordu.
P: Bu okuldan sevdiğin biri varmı yada hoşlandığın falan anlarsın.
Öyle sustum kaldım ne diyeyim bilemedim. Yalan söylemek zorunda kaldım
Celia : Y-yok..
Pekii. Dedi ve sustu. Eric bana bakıyodu. Anlamaya başlamıştı ama ben ondan soğumaya başlamıştım. Bunu da anlasa iyi olurdu salak..
Okul çıkışı eve gitmeden cornla gezdik sonra eve gittim. Anneme formu verdim. Mutfaktan iki parça bişey alıp odama çıktım ve Amerika ile ilgili engin bilgilerime biraz daha bilgi ekledim. Ve yata yattım. Tableti aldım ve mal mal gezintime devam ettim. Bize gelen formlarda kalacağımız ailenin ismi yazıyordu. Ben hemen kızı buldum :D adı Katie Coreymiş. Mesaj attım. O görene kadar uzun zaman alır sanırım.Akşam olmaya başlamıştı.Eric ve Harry aynı anda skaypeden mesaj atmışlardı. Harrynin Corndan hoşlandığını düşünüyorum. Tableti alıp aşağıya indim. Zaten yemek hazırmış. Babama da yemekten sonra formu imzalattım. Oturduk hep betaber televizyon izledik,çerez yedik. Çerez sonrası dondurma ve meyve yedik. Harry ve Ericle konuştuklarım aklıma takılmıştı. Sinir olmadım değil ikisi de küstah ya ! Gidip yatağa yattım tabiki herkes yatarken bunu yaptım. Ama aklım telefondaydı. Alıp konuştuklarımızı bidaha gözden geçirdim bişey mi ima etmeye çalışıyo bunlar.Her neyse Ablamla konuşa konuşa uyumaya çalıştım ama amerika aklımdan çıkmıyordu. DAHA NE KADAR BEKLEYECEĞİM?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezi Aşkı
Novela JuvenilAmerikaya okul gezisinde giderken hayatının aşkını bulmayı tahmin eder miydin? Celia'nın şansı herkeste olmuyor. Peki uzun yıllar önceki aşkının peşinden mi gitmeli yoksa, yeni serüvenlere yelken mi açmalı?