Tony, Bruce, Natasha ve Clint; Peter'ın onları duyamayacağı bir yerde konuşuyorlardı.
"Tamamen kayıtlardan sildin, değil mi? İnternet üzerinden, her yerden?"
"Evet. Ne o Peter'a , ne de Peter ona ulaşabilir. Peter'ın telefon numarasını değiştirmemiz daha iyi olur tabi, şimdilik sadece Wilson'un numarasını sildim ve engelledim."
Tony ciddi bir şekilde "Hiçbir şey bilmeyecek."
"Rüya sanacak ve bunu unutacak."
Natasha endişeliydi,
"Onun için endişeleniyorum. Çok kötü görünüyor, çok üzgün. Kolay unutacağını sanmam.""Her şey unutulur Tasha."
"Ama o aşık olmuş, ayrıca 16 yaşında. 16 yaşında bir ergeni sevdiği kişiden ayırmak fazlasıyla zor. Her gece onu düşünüp ağlayacağına eminim."
Clint şaşkınlıkla, "Peter erkeklerden de mi hoşlanıyor? Bunu bilmiyordum."
"Kendisi de bilmiyordu. Wade onu fazlasıyla etkilemiş."
"Umarım sadece aşık olduğunu düşünüyordur. Aksi durumda ben de Peter'ın kolay atlatacağını sanmıyorum."
Tony bu konuşulanları daha fazla dinlemek istemedi, suçlu hissediyordu. Wade Wilson bir suçluydu, Peter'ı ondan çekip kurtarıp Wade'i etkisiz hâle getirmek şarttı. Ve bunu zaten yapmıştı. Ama yine de, kalbinde bir yerlerde canı acıyordu. Çünkü Peter sevdiği çoğu kişiyi zaten kaybetmişti, buna bir tane daha eklenmişti.
Tony giderken Natasha ona seslendi
"Tony?"Tony arkasını dönüp Natasha'ya baktı,
"Sence hata mı yapıyoruz?"Tony gözlerini devirdi ve cevap vermeden kapıdan çıktı. Verecek bir cevabı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dream :: spideypool
Fanfictionwade: hadi ama her gün rüyanda beni gördüğünü biliyoruz