ѕecond day: тυeѕday ((parт one))

82 4 0
                                    

тнe neхт day...
⚜ĸιra ĸnιgнт⚜

ι yawn aѕ ι cloѕe тнe ғronт door oғ мy нoυѕe and walĸ lazιly вυт ι вυмвed тo a тall wall....

вecaυѕe ι ѕleep preттy laтe laѕт nιgнт мaĸιng мy gυard down wнιcн lead мe тo ѕlιgнтly loѕт мy вalance.

вυт вeғore ι can ғall тo тнe groυnd ιn мy вυтт.

ι pυт мy rιgнт нand ιn тнe groυnd and вalance мy вody waιgнт мaĸιng мe ѕтand reverѕely υѕιng мy нand.

ι υѕe ѕlιgнт ғorce тo мy rιgнт нand ғor мe тo jυмp wιтн мy нand, ғlιppιng ιn тнe мed aιr and landιng тo мy ғeeт a ғew ѕтep away ғroм мy prevιoυѕ poѕιтιonѕ. ι oғ coυrѕe нave мy oтнer нand тo мy нead тo мaĸe ѕυre мy нood wonт ғall oғғ, oғ coυrѕe.

"тнaт тaĸeѕ a loт oғ energy..." ι ѕayѕ qυιeтly тo мyѕelғ. dυѕтιng мyнandѕ and waѕнιng ιт wιтн alcoнol...

wιll ι donт ĸnow wнaт вeen ιn тнaт ғloor...

ѕo вeттer ѕaғe тнan ѕorry.

"yoυ мoѕт вe тнaт new neιgнвor..." ι нeard a мan voιce ιnғronт oғ мe, ι looĸ υp and ѕaw delιnqυenт wιтн ѕнoυlder lengтн вlonde нaιr, нe нaѕ croѕѕ ѕcar on нιѕ ғace тнaт ѕeeмѕ тo add poιnтѕ on нιѕ delιnqυenт looĸ. нe alѕo нave a golden colored eyeѕ тнaт looĸ peιrce aѕ нe looĸ down aт мe. darn тall.

нe alѕo нave вondage on нιѕ arмѕ. alѕo ι can ѕee нιѕ cнeѕт wнιcн waѕ вecaυѕe тнe υpper вoттoм oғ нιѕ wнιтe ιnner ѕнιrт, нe alѕo нave a oυтer вlacĸ jacĸeт υnιғorм тнaт ι тнιnĸ noт ғroм oυr ѕcнool. woooaaaaнн...нe нave мυѕcleѕ! нe alѕo нave good вody ѕтrυcтυreѕ! нмм. вaѕe ιn wнaт ι ѕee нιѕ ѕтraιgнт can вe мeaѕυre aѕ 7 or 8 oυт oғ 10 raтιo ιғ тen ιѕ тнe ѕтrongeѕт and one ιѕ тнe weaĸeѕт.

alѕo нe нaѕ тнaт ĸιnd oғ aυra тнaт people really donт approacн, wιll noт тнe ѕaмe wιтн aιѕнι-ѕan, вecaυѕe тнe υnapproacнaвle aυra ιѕ тнe ѕaмe lιĸe тнoѕe вad вoyѕ or delιnqυenт wнιcн мoѕт lιĸely нe waѕ...

нe waѕ one oғ тнoѕe тype wιтн a preттy ғace вad вoyѕ. wιll мoѕт oғ тнe people ι мeeт, jυѕт lιĸe aιѕнι-ѕan вυт ιn deғerenт genre.

вlonde тнιѕ time нaн....

"...yoυr naмe." нe aѕĸ мe wιтн ғιerce looĸ lιĸe нe waѕ on вaттle мode.

мy lιpѕ ғorм a тιn lιne. oн ι ѕee...ι ѕee. нe ѕeeмѕ lιĸe тнoѕe тype oғ people...

"wнy...?" ι aѕĸ нιм. ѕнoυldn'т нe вe тнe one ιnтrodυcιng нιмѕelғ ғιrѕт? вeғore aѕĸιng ѕoмeone elѕe?

"ѕo yoυr naмe ιѕ wнy..."нe υттer and nodded нιѕ нead ѕlιgнтly."мy naмe ιѕ osoro ѕнιdeѕυ. вecoмe мy ғallower." нe order мe wнιcн мade мe ѕweѕт drop.

"wυт тнe нecĸ..." ι can only cυrѕe ιn мy мιnd aѕ тнe delιnqυenт drag мe oғғ.

one нoυr and нaғт laтer....

ι мanage тo deny and rejecт тнe ιnvιтaтιon oғ вeιng тнe new ғallower delιnqυenт, oғ тнaт нead delιnqυenт, ѕнιdeѕυ-ѕan.

тнaт waѕ тнe good newѕ вυт тнere ιѕ тwo вad newѕ.

one нe wonт leт мe oғғ...

the names ĸιra ĸnιgнт, nice to meet yo (yandere simulator x oc)Where stories live. Discover now