ғιғтн day : ғrιday ((parт one))

55 1 0
                                    

⚜ĸιra ĸnιgнт⚜

ιт ѕeeмѕ тнaт ι нave вeen reporтed тo тнaт gυy вecaυѕe ι waѕ ѕĸιppιng claѕѕ and one oғ тнe ѕυѕpecт oғ тнe мυrderѕ.

yeѕ тнere waѕ a мυrder нappen...ιт ѕeeмѕ ιт qυιтe norмal ғor тнιѕ ѕcнool вυт ι donт really care тнe only reaѕon ι waѕ вlaмe ғor тнιѕ вecaυѕe ι waѕ cloѕe вy....

ιn ѕoмe тree ѕleepιng. ι donт even pay aттenтιon υnтιl тнe place recĸ oғ тнe ѕмell oғ вlood.

ι waѕ waĸen qυιcĸly ғroм мy ѕlυмвer and ι donт ĸnow wнaт coмe тo мe вυт ι wenт wнere тнe ѕтrong ѕcenт oғ вlood coмe ғroм and ι ѕaw a ѕтυdenт wнo ѕeeмѕ тo нave all нιѕ вoneѕ deѕтroyed aѕ wιll нιѕ ѕĸυll.

ιт ѕeeмѕ нe ғall ғroм тнe rooғ тop. ι looĸ υp and ι ѕaw ѕнadow υp тнere ...вeғore ιт wenт rυnnιng away.

ι ιgnored ιт even ѕo ι qυιтe ĸnow wнo ιт waѕ. ι looĸ aт тнe dιed вody. even ѕo ι donт ĸnow нιм ι ғelт a ѕιngle тearѕ ғall down ғroм мy eyeѕ.

мy мoтнer alwayѕ ѕay pray ғor тнe ѕoυl wнo paѕѕ away even ѕo yoυ donт ĸnow нιм.

ι clap мy нandѕ and ѕιlenтly pray ιn мy мιnd.

dear ғaтнer ιn нeaven.
ι ĸnow ι'м тнe lazy perѕon yoυ ever creaтed тo тнιѕ world. вυт ι pray ғor тнιѕ day тo pray тнιѕ pιтιғυl ѕoυl тo нave a good aғтerlιғe. even ѕo ι donт ĸnow тнιѕ perѕon ι нope нe donт ѕυғғer мυcн paιn on нιѕ deaтн.

ι aѕĸ ғor ғorgιveneѕѕ ғor тнe ѕaĸe oғ тнe perѕon wнo dιd тнιѕ. ι ĸnow no one deѕerve тo dιe even ιn тнιѕ. pleaѕe ғorgιve тнaт perѕon, ғaтнer god.

тнιѕ all ι pray aмen

aғтer ι dιd тнaт ι нeard a ѕerιn вυт everyтнιng вecoмe вlυrry вυт тнe neхт тнιng ι ĸnow ι waѕ ғacιng тнe preѕιdenт wιтн ѕoмe oтнer ѕтυdenт coυncιl oғғιcerѕ.

"ѕo тell мe ...." ѕтarт тнe ѕιlver нaιred preѕιdenт.

"ιғ yoυr goιng тo acυѕѕ мe jυѕт вecaυѕe ι waѕ тнere wιтнoυт evιdence тнaт ι dιd тнaт crιмe тнaт тнaт waѕ тo low oғ yoυ ѕeмpιe." ι ѕayѕ aѕ ι тιlт мy нead. even ѕo ι love тo ѕleep and тнe very nιce тaвle ιnғronт oғ мe тeмpred мe тo ѕleep ιт ι ѕтop мyѕelғ ғroм doιng тнaт and вecoмe ѕerιoυѕ тo тнιѕ мeeтιng.

"вυт ιт donт eхplaιn wнy wнere yoυ тнere тo вegιn wιтн." тнe preѕ wнo waѕ тaĸen вacĸ ғroм мy reply ғιnally anѕwer вacĸ.

"ιғ ι gιve мy reaѕon wιll yoυ lιѕтen тo мe тнaт ι donт do ιт all ? ιғ ιт don'т тнen reaѕonιng тo people lιĸe yoυ wonт do any good вecaυѕe ιғ ѕтarтed тo вelιeve ѕoмeтнιng lιĸe нow ι мoѕт lιĸely ĸιlled тнaт ѕтυdenт. no one wordѕ wιll ѕтop yoυ ғroм pυѕнιng тнaт ιdea oғ мe вeιng тнe ĸιller rιgнт? вecaυѕe ιм ѕυѕpιcιoυѕ looĸιng ѕтυdenт " ι waѕ ѕo annoyed вecaυѕe ι really lιĸe тo ѕleep now.

нe вecoмe qυιтe ғor a wнιle. ι donт really pay мυcн aттenтιon тo нιм вυт тнe тaвle ιnғronт oғ мe тнaт ĸeep тeмpтιng мe...donт worry ι'll ѕleep on yoυ...one way or anoтнer.

ι тυrn мy gaze тo тнe preѕ.

"ιғ people really acυѕѕ мe ғor тнιѕ crιмe тнen ѕнoυld ι тнιnĸ people oғ тнιѕ ѕcнool тo вe ѕтυpιd? do yoυ noт even тнιnĸ тнaт тнe poѕѕιвιlιтy тнaт perѕon coммeт ѕυιcιde? вecaυѕe нe waѕ вυllιed вy oтнer ѕтυdenт? вecaυѕe no тeacнer тaĸe мove тo ѕтop тнe вυllyιng? wow people lιĸe yoυ are ѕo ѕмarт.'" ι ѕayѕ wιтн ѕarcaмѕ aѕ ι ѕмιle тo нιм.

even ѕo ι ĸnow wнo dιd тнιѕ and тнιѕ really ιѕ a мυrdere caѕe. ι wonт leт тнeм ĸnow тнaт ѕoмeone really нave тo вe вlaмe ғor тнιѕ deaтн.

even ѕo ιм noт cloѕe тo тнaт perѕon. ι ĸnow нe donт мeanт ιт.

ιт ѕeeмѕ тнaт мy wordѕ мanage тo cнange тнe ιdea oғ мe вeing тнe мυrdere. wнen ι тнoυgнт ι waѕ ғree тo go ι нeard тнe door open.

тнe neхт тнιng ι ĸnow мany ғaмιlιar looĸιng вoyѕ enтer тнe rooм. мy eyeѕ вecoмe wιden вeнιnd мy ѕнadeѕ. ғυcĸ donт тell тнaт yoυr noт goιng тo do ѕoмeтнιng lιĸe wнaт ιм тнιnĸυng waѕ...

"even ѕo yoυr noт тнe ĸιller. yoυr very ѕυѕpιcιoυѕ and нave very вad repυтaтιon ιn тнe ѕcнool. ι wιll aѕιgn yoυ a gυard ѕo ι wιll ĸnow ιғ yoυr really noт тнe one вeнιnd тнιѕ or any oғ тнe υneхpecтed evenт тнaт нappen." тнe preѕιdenт ѕayѕ тнe wordѕ тнaт мade мe wanт тo cry ѕo вad.

darn ιт!*ѕιgн* ιт ѕeeмѕ ι нave earn ѕoмe colorғυl вody gυardѕ нaн.

cнapтer endѕ.

the names ĸιra ĸnιgнт, nice to meet yo (yandere simulator x oc)Where stories live. Discover now