Derin bir nefes aldım . Verdim . Klasik kısır döngü . Oldukça rahatsız hastane odası koltuğunda dikleşip . Solumdaki yatakta yatan babama baktım . Son aylarda çöken göz altları ve zayıfıktan belirginleşen elmacık kemikleri dışında aynıydı . Benim babam . Annemin 21 yıldır boşluğunda hayatını tamamen bana adayan kahramanım . Geceleri benimle uyuyan , bana masal okuyan , benimle alışverişe gelen babam . Dostum . Şimdi ise onun gözlerimin önünde mahvolmasını izlemek bu dünyada yaşayabileceğim en kötü durum . Elimin tersiyle gözyaşlarımı silip . Soluk mavi gözlerini aralayan babama döndüm . '' Babacım . '' Gülümsedi . '' Güzeller güzelim hala burdamısın sen . '' '' Ah be babacım sen olmayınca gözüme zerre uyku girmiyor bilmiyormusun . '' Ellerimi avucuna aldı . '' Bilmezmiyim , kraliçem bensiz uyuyamaz . '' '' Evet '' Bir kaç saniye sonra kapı tıklandı . '' Gelin. '' Hafif imalı bir şekilde söylemiştim geceyarısıydı ve bu saatte hemşireler gelmezdi . Kapı aralandı ve içeri uzun boylu esmer oldukça yakışıklı bir adam girdi . '' Merhaba Kenan abi . '' Babam adama dönerek . '' Hoşgeldin Uras'ım iyi tam vaktinde geldin bak bu kızım Merve , kızım budarahmetli yakın arkadaşımın oğlu Uras . '' Uras bakışlarını bana sabitledi ve gülümsedi . '' Memnun oldum Merve . '' Uzattığı elini sııktım . '' Bende . '' Ellerimizi ayırdığımıza babam bana döndü . '' Merve'm bizi biraz yanlız bırakırmısın . '' Gülümseyip kendimi dışarı attım . Bekleme salonundaki koltuklardan birine oturup sağ arka cebimden telefonumu çıkarıp yakın arkadaşım Şeyda'yı aradım geçte olsa açtı . " Efendim ? " " Şeyda babam yarın ameliyat olucak farkındayım saat geç oldu ama bana rahat bir kaç giysi getirebilirmisin ? Sultan abla evdedir . " " Ne geçi kızım sen benim kardeşim gibisin . Ben siz hiç uğramıyım benden bir kaç parça getiriyim . " " Sağol bitanem . " Telefonu kapattım ve sehpanın üzerinde duran dergilerden birini alıp karıştırmaya başladım . Bir kaç dakika sonra Uras yanıma geldi . " Merve , Kenan abi seni bekliyor . " ayağa kalkıp babamın kaldığı odaya ilerledim . Babam bana gülümsedi . " Gel Merve'm bir şeyler konuşmalıyız . " ilerleyip koltuğa oturdum . " Lafımı kesmeden dinle kızım Uras varya benim çok güvendiğim biridir çok severim kendisini bizim ortağımız rahmetli Refik'in oğlu bir süredir İstanbul'daydı yeni geldi babasının hisselerini devraldı . Kızım canım üzülüyosun biliyorum ama bu hastalık beni yedi bitirdi . Şirketi sana devrediyorum sabah Uras seni şirkete götürecek imza için lütfen şirketin başına sen geç beni kırma . " Babam haklıydı bu halde çalışamazdı . " Taman babam sen öyle diyosan . "
İşim gerçekten çok zor .