Merhaba ben Aktan -aydınlık gece-.İsmimin anlamını taşımıyorum sanırım çünkü şu an bulunduğum yer karanlık ve soğuk,nerede miyim? Bence bilmek istemezsiniz kötü hissedersiniz ama çok merak ediyorum diyorsanız mapushanedeyim.Nasıl mı geldim?,neden mi buradayım?...; tüm bu soruların cevabını kendi hayatımın hikayesiyle anlatıcam sizlere,dersenizki bu adam mapushanede neyini okucam ama haklıyı haksız yere yanlış yerde tuttuklarını bilmeniz gerek,tabi okuyup okumamak size kalmış. Şimdiden iyi okumalar...
Aylardan haziran yaşım 19'du. Gece bilgisayarda şarkı dinleyip bir şeyler okuyordum farkında olmadan baya şeyleri dinlemişim,en son hatırladığım bir genç ıssız yerdeyim ve ışık yok ama şu binada lamba yanıp söndü dedi. Yorumlara baktım izlemeyin gece rüyanıza çocuk giriyor yazıyordu. Bir gidin ya yalan dolan şeylere mi inanıyorsunuz deyip bilgisayarı kapattım.Yatağıma uzanmışım birden uykuya dalmışım rüyamda bir bebek yardım istiyordu mekana bakıyorum karanlık yer kimseler yok ama bebek hala yardım istiyor,bense bebeği arıyorum ama bebek ortalıkta yok sonra bebeğin sesi kesiliyor ve etraf iyice karardı bir kalktım annem yanımda su getirmiş.
-Aktan iyi misin?
-İyiyim anne sadece kabus gördüm.
- İyi,yat yarın anlatırsın.
-Anlatılacak bir şey yok anne,iyi uykular sana.
- Sanada iyi uykular oğlum.
Tekrar yattım gözümü kapatıyorum yine o bebek ne zaman gözlerimi kapatsam o bebeği görüyorum. "Başlıcam böyle işe uyumuyorum var mı? "diyerek balkona çıktım.
O bebek benden neden yardım istiyor,o kadar küçükken nereden öğrendi konuşmayı? aklım almıyor,almakta istemiyorum. Sandalyeye oturarak kafamı duvara yasladım,rüyayı unutmaya çalıştıkça daha çok hatırlıyorum;çık artık aklımdan nerden girdin aklıma? Lanet olsun çık artık çık diye içten içe bağırıyorum....Yeni bölümü merak ediyorsanız takip ediniz ve arkadaşlarınıza önerip yorum yapmayı unutmayınız. Saygılar...💕❤️😍😉
Yeni bölümü yarın yazabilirim takipte kalın 💕❤️😍💫😉