Veneam acasă de la muncă... Știam că trebuie să o ajut pe mama să facă mâncare pe când ajunge tata... În drum spre casă am trecut pe lângă casa familiei Johnson... Nu stăteau pe terasă în după-amiaza asta... Hmmm... Era ciudat de obicei doamna Mary stătea pe terasă și își bea cafeaua de după-amiază și mă saluta prietenos când treceam pe lângă ea... Azi nu stătea...
Acasă:
Ella: Mama! Am ajuns acasă!
Mama: Bine sweetheart... Du-te și schimbă-te că trebuie să mergi sa culegi niste roșii pentru salată!
Ella: Bine, bine!
Am urcat sus în camera mea și m-am îmbrăcat așa:După ce m-am îmbrăcat am coborât înapoi în bucătărie.
Mama: Du-te Ella și culege două-trei roșii ca să le băgăm în salată!
Ella: Mă duc acum!
Am deschis ușa de la grădina și m-am îndreptat spre rândul cu roșii... Am auzit zgomot din gradina cealaltă, crezând că este vecina am salutat.
Ella: Bună vecin... Tu nu ești vecina!
În grădina vecinilor era un tip nou... Nu l-am mai văzut niciodată... Făcea curat între căpșuni. Era destul de drăguț.
Vecin: Bună! Nu! Nu sunt vecina din câte știu!
Ella: *mă apropii încetișor de ușa grădinii* Nu! Văd și eu asta! Nici măcar nu semeni cu ea!...
Vecin: *râde* Nici nu cred că am cum! Și nici nu mă cheamă Mary Johnson!
Ella: Atunci!? Cum te cheamă bunule domn?
Vecin: Haha! *face o plecăciune ca și la prințese* Christian White! Numele tău? Drăguță domnișoară?
Ella: *roșesc puțin* Ella! Ella Black!
Christian: Încântat de cunoștință! *întinde mâna*
Ella: La fel și eu! *întind mana*
Mama: Ella!? Te-ai pierdut în tărâmul roșilor?
Ella: N-nu mama! Vin acum! Pa!
Culeg repede trei roșii.
Christian: Pa!
Am plecat încă roșie în obraji...
Mama: Ella!? Ce ai pățit? De ce ești așa roșie?
Ella: *mă panichez* N-nam pățit nimic! Am... stat... cu... capul... în jos... cât am cules roșii!...
Nu-mi place să o mint pe mama, însă era necesar! Nu puteam să-i spun că am văzut un băiat drăguț in gradina vecinilor...
Mama: Aha!... Dacă zici tu! Hai pune-te te rog și taie roșiile pentru salată!
Ella: Sigur!
La masă:
Tata: Mmmm! Ce bună e salata! Se vede că ai făcut-o tu, Ella!
Ella: Mulțumesc tata!
Mama: Păi și eu?
Tata: Și mâncarea făcută de tine e bună, însă salata făcută de prințesa mea e cea mai delicioasă!
Ella: *zâmbesc* Mulțumesc tati!
Tata: Nu ai pentru ce scumpa mea!
Ella: *zâmbesc inocent*
Mama: Ați aflat că familia Johnson s-au mutat înapoi în Florida?
Tata: Da? Nu știam!
Ella: *am pus și eu o întrebare, doar ca să nu tac, cu toate că știam răspunsul* Serios?
Mama: Serios! S-a mutat o familie ca și noi.. Doar că ei au băiat nu fată! Îi cheamă Emily White, John White și pe băiat îl cheamă Christian White!
Tata: Hm! Ce ciudat! Pe noi ne cheamă Black! *râde pe dinăuntru*
Ella: Știu! E super tare!După ce am terminat de mâncat, m-am spălat și m-am pus în pat pentru că îmi era foarte somn! Nu puteam să dorm din cauza lui! Mă gândeam încontinuu la el...
Christian POV:
Nu pot să dorm! Oare de ce? A da! Din cauza ei! Hm! Ella... Ella... Ella... Știu numele ăsta de undeva... Când s-a întors cu spatele și a plecat, am observat că are pe mâna același semn pe care îl am și eu, însă al meu e alb, iar al ei negru... Hmmm! Ciudat!
CITEȘTI
Băiatul din vecini
Teen FictionUn nou băiat se mută în oraș... Suntem vecini... "Pffff! Eu și el? Niciodată!", " Vrei să fi iubita mea?" "Lasă-mă în pace, nenorocitule!" "Nu-l mai băga în seamă! Vrea doar să îți sucească mințile!"...