Cap. 7

40 3 0
                                    

"Rezistă sweetheart!''..."Rezistă sweetheart!"... Îmi repetam încontinuu asta în gând!... Ce voia să-mi spună prin "rezistă"?
Voiam să înțeleg ce se întâmplă, însă ceva mă oprea... Era greu să-ți dai seama de ceva, când te durea burta, de zici că nășteai in clipa aia... Tot ce îmi aduc aminte este că totul s-a făcut negru...

Dimineața următoare:

Eram in camera mea... Ciudat! Nu mai simțeam durerea de stomac... Parcă a dispărut complet!... M-am uitat în stânga și în dreapta,... apoi am observat că lângă mine dormea liniștit Christian... "E așa de drăguț"... Mi-am tras o palmă mintal, apoi m-am holbat la el, mai mult decât era necesar... Apoi, m-au lovit niște gânduri: "Cum am ajuns noi aici? Cum de nu mă mai doare abdomenul??? Cum de l-a lăsat tata pe Christian să doarmă lângă mine???"... Toate gândurile astea mă copleșeau... M-am holbat in continuare la ochii lui, care erau închiși... Apoi... Ochii mei și-au croit drum spre buzele lui... Erau așa de soft... Nu puteam să fac nimic, decât să mă uit la ele... Am observat că își deschide ușor ochii...
Ella: Oh! Neața!
Christian: Hei!... *confuz* Cum am ajuns aici?
Ella: Nu știu! Așa m-am trezit!...
Mama a intrat în cameră, avea o tăviță cu suc și mic de jun pregătit... Cred că de data asta, mama a fost salvarea mea de la cea mai inconfortabilă situație, in care mă puteam afla...
Mama: Mic de jun, la pat!
Amândoi eram surprinși... Cu toate astea am mâncat... Amândurora, ne era foarte foame... Zici că nu am mai mâncat de un secol...

După ce am terminat de mâncat:
Ella: Mulțumim, mama pentru mâncare!
Christian: Da! Mulțumim, pentru mâncare!
Ella: Mama!?
Mama: Da!
Ella: Poți te rog să-mi spui ce s-a întâmplat ieri??
Mama: ...
Ella: ???
Mama: Sweetheart! Va trebui...
Ella: Ce??? *îngrijorată* Ce va trebui???
Tata: Gata! Christian! Tatăl tău, e teafăr! Am reușit să îl salvez!
Ella: ???
Christian: Mulțumesc, Domnule Black!!
Tata: Nu ai pentru ce!
Ella: Mama, nu mai înțel-... Ahh!
Simțeam durerea aia îngrozitoare dinou, însă de data asta in mijlocul capului, și se răspândea in tot corpul!... Durea mai rău decât cea din stomac!...
Christian: Ell-... Ah!
După scurt timp, a căzut și Christian, la pământ cu mâinile pe tâmple... Nimeni nu făcea nimic... Eram într-o durere inconfortabilă și insuportabilă...
Apoi, după vreo 3 minute, durerea începea ușor să dispară... Am simțit un val de aer, care mă ridica de pe podea... Christian era la fel... ÎN AER!... După ce a trecut cât de cât, durerea am putut să îmi deschid ochii... Tot ce am văzut, era Christian!...
Ella: Christian!... Îmi e frică!
Christian: *se apropie de mine, și mă ține de mână* Să nu-ți fie! Sunt aici! Sunt-...
Nici nu a apucat să-mi spună ce avea de spus... Cum ni s-au atins mâinile, totul sclipea in jurul nostru... Parcă timpul s-a oprit, apoi am auzit o bubuitură... Amândoi eram teferi, doar că mâinile noastre s-au separat... Era cumplit... Vedeam doar bucățele de lumină... Frânturi de sclipici... Apoi... Boom!!...
Amândoi​ parcă ne-am transformat în cu totul altă persoană...

Ella:

Christian:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Christian:

 Eram un fel de îngeri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

... Eram un fel de îngeri... Arătam stupid... Nu știam ce se întâmplă... Apoi am revenit înapoi în încăperea de unde am plecat... Înainte să luăm aceste forme... Tot așa arătam... Zici că eram înger decăzut... Dar Christian... Era așa de freaking hot... *îmi trag o palmă mintal*...
Ella: "Trezește la realitate Ella! Nu-l mai băga în seamă! Vrea doar să îți sucească mințile!"

Mama: ...
Tata: ...
Tata&Mama lui Christian: ...

------------------------------------------------------

Băiatul din veciniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum