Ella: M-mama???
Mama: Stai liniștită, sweetheart! Totul e ok!
Christian: *nervos* Ok!? Asta numiți dumneavoastră OK!?
Ella: *nervoasă* Christian!? Nu țipa la mama!
Mama(lui Christian): Dragule! Potolește-te!
Christian: Nu mama! Nu am să mă potolesc *ridică vocea* Tu chiar nu vezi cum arătăm??? Arătăm stupid! Eu-...
Tata(lui Christian): Fiule! Înceteaza! Există o explicație, pentru toate astea!
Christian: *mirat de răspunsul tatălui său* S-serios!? Atunci! Începeți să explicați!
În timp ce Christian și părinții săi, se certau, mama a aranjat masa... Să stăm cât de cât confortabil...
Ella: Mama...!?
Mama: Hai sweetheart! Așează-te! Sigurat o să te șocheze, ce o să auzi, însă am păstrat secretul prea mult!
Ella: Șoc!?... Secret!?... Ce!?
Toți am luat loc la masă... A fost liniște... Până când tata, s-a hotărât să spună ceva...
Tata: Adrianne! Ce ar fi să începi tu!?
Mama: Bine! Încep eu!... Ella!?... Christian!?... Să începem cu începutul!... Dragii mei!... Voi nu sunteți de aici!Sunteți dintr-o complet, altă lume! *se ridică și caută o poză... În album...* Asta e! De aici sunteți! *ne arată poza*Christian:... !? Dintr-un zid!??
Ella: Pff!
Mama: Ce? Nu!... Spațiul acela! Dintre cele două ziduri, sunt porțile "Regatului De Apus"... Adică... Casa voastră!...
Ella: Cum adică!? Adică... *ridic vocea* ... ne-ați mințit!?... Nu-mi vine să cred! Mințită de proprii părinți!
Christian: *se uită dezamăgit la părinții săi*
Mama&Tata(lui Christian): *stau cu capul aplecat, pentru a evita contactul vizual cu Christian!...*
Mă simțeam așa de dezamăgită... Cum au putut să îmi facă asta!? Eu îi iubesc...Dar... În momentul ăsta... Îi... Îi urăsc!
Ella: Nu vă mai suport! *mă ridic de la masă și alerg spre camera mea*
Christian: Ella!... Stai! *se ridică și el*
Tata: *îl prinde de braț* Las-o! Rezolvăm, totul mâine!...
După toate chestiile si ciudățeniile, care s-au întâmplat în ultimele zile... Nici nu mai știu, cine sunt... De unde vin... Ce se întâmplă... Hmmm... Sunt așa de confuză!... M-am tot gândit, la ce a spus mama... " Voi nu sunteți de aici!"... E greu de crezut, când ai trăit 20 de ani, cu cineva, care pretindeau că sunt părinții tăi, apoi vecinul de lângă, îi paralizează mâna tatălui său... Apoi te trezești, de dimineață cu el in pat, și BOOM! După câteva minute ești așa un presupus "înger" ... Toată chestia asta, e o prostie... Și mai și afli, că provii dintre două stânci, care se par a fi porțile "Regatului De Apus" ... Ce tâmpenie!...A doua zi:
Mama: Ella!
Ella: Da, mamă! Sau poate nu ar trebui să-ți mai spun așa!...
Mama: Ella!!!? Ascultă-mă te rog! Trebuie să ști!
Ella: Ce să știu, mama!? Că am fost adoptată dintre două stânci!?
Mama: *inima i se sparge in o mie de bucățele*... Ella! Te rog! Lasă-mă să-ți explic!
Ella: Bine! *tot sunt supărată pe ei, însă o iubesc... Totuși e... Mama...*
Mama: Ella! Sweetheart! Totul a început când...
CITEȘTI
Băiatul din vecini
Teen FictionUn nou băiat se mută în oraș... Suntem vecini... "Pffff! Eu și el? Niciodată!", " Vrei să fi iubita mea?" "Lasă-mă în pace, nenorocitule!" "Nu-l mai băga în seamă! Vrea doar să îți sucească mințile!"...