S Newtem jsme chodili tak dlouho po placu až na nás vyjel nějaký neznámý hoch. ,,To je Peter" řekl Newt. ,,Má to tu na starosti. Je totiž velitelem."
Už ze začátku se mi Peter nějak nelíbil a nezdál. ,,Tak pojď bažante teď tě mám na starosti já" dořekl a hodil po mne batoh který byl se mnou v kleci.
,,Máš tam síť a nějaké zásoby, až ti zásoby dojdou musíš si to sám obstarat u "porcovačů". Úhlavní porcovač je támhle Pánvička umí s nožem a se sekáčkem nejlíp z placu.
Jo a bažo máme tu 3 pravidla.
1. Neubliž jinému placerovi
2. Připoj se
3. Nechoď za ty zdi"
,,Proč?? Co je za tou zdí" zeptal jsem se zvědavě.
,, Na to časem přijdeš" odpověděl Peter a odešel.
Přišel zase Newt aby mi pomohl se sítí na které budu spát. Když byla síť hotová Newt se otočil směrem ke zdi a rozeběhl se tam. Běžel jsem za ním i když jsem nevěděl proč. Newt se zastavil těsně před zdí která byla jiná než ostatní. Vypadala jako vstup za ty zdi. Najednou z těch zdí vyběhli 2 kluci a vesele se bavili. ,,Proč tam byli Newte vždyť se za zdi NESMÍ??!!!"
,,Tohle jsou běžci ty jediný můžou do Labyrintu." ,,Počkej co zdálo se mi to nebo jsi právě řekl slovo Labyrint??"
,,Ehhh jo řekl jsem Labyrint. Támhle ten v modrém tričku s tím batohem na zádech to je Minho. Je to kápo běžců. Ten druhý to je Lucas ten je jenom běžec. Až si vzpomeneš na jméno bažo tak......."
,,Jakub. Jmenuji se Jakub. Už jsem si vzpomněl."
,,Tak pojď Jakube na hostinu."
ČTEŠ
Labyrint #1
FantasyMladý 15 letý Jakub se dostal do labyrintu. Jaké budou jeho první dny a zapadne do skupiny ?