"Hailah. Kalau aku sepuk mamat ni karang. Siuk ni. Sampai ke Eropah boleh sampai!" Ai masih cemberut mukanya kerana kejadian di chapter yang lepas.
Chen Linong hanya memandang Cik mudanya ehem. Cik muda tersebut dengan senyuman lemah.
Dalam hati sudah berbakul-bakul makian buat Wang Ziyi. Kenapa?
Sebab, bukan dia yang kena tadah telinga dengar Cik muda ni membebel! Jejaka kacak dengan senyuman manis ni yang kena dengar.
Huh! Abanggg jugak.
Eh eh.
"Mana lagi fail?" suara Ai yang kedengaran tegang itu membuatkan suasana menjadi awkward.
Chen Linong memberikan fail berwarna lumut kepada Cik muda seorang itu.
"Ni siapa pulak?" Ai membuka fail tersebut kasar. Masih marah mungkin.
Eh bukan marah. Dia bengang.
"Cik muda~" pintu yang langsung tidak diketuk terbuka.
Kelihatan seorang lelaki menayang senyuman manis menggoda memegang sebatang lolipop.
"Nak apa Zhengting-gé?" tanya Ai tanpa mengalihkan mukanya kearah pintu. Tahu sangat siapa yang gemar memanggilnya dengan nada yang menggelikan itu.
Ahacks!
"Hailah Cik muda ni. Tak maulah marah. Nanti berkedut muka." melihatkan wajah Ai yang semakin cemberut seperti tertelan mangga muda yang masam, terus lolipop besar ditangannya dihuyung-hayangkan dihadapan muka Ai.
"LOLI!!" Ai terus mencapai lolipop dihadapannya dan dibuka plastik pembalut dengan bersungguh-sungguh.
"Kali ni je makan gula ya. Lain hari no, no!" jari telunjuk lelaki tersebut digerakkan ke kiri dan ke kanan di hadapan muka Ai mengundang anggukan daripada gadis tersebut.
"Nong Nong~ cepatlah ni siapa pula?"
Berubah seratus peratus perangainya apabila mendapat gula!
Chen Linong menggelengkan kepala dan Zhu Zhenting keluar bagi menyiapkan makanan untuk menyambut tetamu yang 'diundang' itu nanti.
"Bae Yuhee."
Name:
- Bae Yuhee
[_ruiyu]Birthday:
- 26/11/1995Age:
- 23Height:
- 165 cmWeight:
- 52 kgNationality:
- KoreanAbilities:
- Mempunyai kelebihan bersembunyi macam ular.
YOU ARE READING
[OG] Girls' Power | a.f | CLOSE|
Mystery / Thriller/ɡəːls ˈpaʊə/ Apa? Fikir perempuan tak kuat? -applyfic. -kalau Ai delete sila ketuk Ai dengan kayu. Sekian Start: May18 Finish: