Chen Linong memandang Cik muda yang sedang bermain-main dengan tongkat saktinya itu, sayu.
Kesian pula dilihatnya gadis itu.
"Hailah Cik muda. Janganlah macam ni lagi." ujarnya sambil ibu jarinya dimainkan sesama sendiri. Awkward situation gaissss.
Ai yang sedang bermain dengan tongkat saktinya itu mengangkat muka memandang lelaki tersebut.
"Alah, Nong nong. Ramai lagi tak?" mukanya yang merah-merah seperti inginkan cendol itu ditatap Chen Linong.
Ya,ya dekat Korea didapati hanya beberapa gerai sahaja yang menjual cendol.
Tidak seperti di Malaysia. Gerai cendol seperti cendawan tumbuh lepas hujan meskipun cendol selalu habis.
Tu yang sampai viral awek cendol tu! Sampai ada orang ambil masuk MV walaupun tak tau apa function dia dekat situ!
"Kalau tolak yang ini tinggal 2 lagi, Cik Muda." ujar Chen Linong sambil mencapai beg rahsianya yang terletak diatas meja.
Erm, ya rahsia sangat sampaikan dia letak thumb print password di begnya itu.
Bukan itu sahaja, bagi menambah lagi keselamatan dia membuat pattern bagi beg tersebut.
Mujur tidak diletakkan scan untuk kornea matanya.
Fail yang selamat keluar daripada beg rahsianya itu dihulurkan kepada Cik muda yang galak menunjuk-nunjukkan tongkat saktinya sambil mengarut entah apa-apa
Jari-jemari halus Ai menari-nari di bahagian hadapan fail yang berwarna merah kehijauan itu.
Keningnya bertaut.
"Kenapa fail ni lain dari yang lain?" Ai bertabah mengangkat mukanya memandang keatas.
"Sebenarnya warna dia warna hijau, Cik muda. Zhengting-gé datang hantar air masa Xiao Gui-gé dengan Zhangjing-gé tengah cari maklumat tentang gadis ni, air sirap tu tertumpah."
"Tapi kenapa pekat sangat?" berkerut dahi gadis itu.
"Erm, actually dia bagi pati sirap. Bukan air."
Terkedu Ai mendengar jawapan tersebut membuatkan dia terus sahaja membuka fail tersebut.
Name:
- Bae Seol Hye
[jjyeon_]Birthday:
- 28/11/1998Age:
- 20Height:
- 175 cmWeight:
- 45 kgNationality:
- Korean (mix Chinese)Abilities:
- Mencipta peralatan berteknologi tinggi.
YOU ARE READING
[OG] Girls' Power | a.f | CLOSE|
Mystery / Thriller/ɡəːls ˈpaʊə/ Apa? Fikir perempuan tak kuat? -applyfic. -kalau Ai delete sila ketuk Ai dengan kayu. Sekian Start: May18 Finish: