"Wokey mamak! Kita pergi ke fail seterusnya!" Ai berkata sambil lolipop yang digenggam erat di tanganya sebentar tadi diangkat ke atas.
Andai ada lalat yang melintas tadi, maunya terlanggar lampu isyarat tanpa diduga itu!
Entah kenapa sejak dia makan lolipop itu, excitednya bukan main!
Mujur sahaja lolipopnya masih suci dan murni daripada haiwan-haiwan yang tidak diingini.
Ai yang sibuk menjilat segala inci lolipopnya memandang Chen Linong yang sibuk mencari fail yang berada didalam beg rahsianya.
Ha baguslah tu dua-dua sibuk.
Hanya tangan yang diseluk. Matanya tidak digunakan untuk melihat isi didalam beg namun digunakan untuk memandang syiling.
"Tak tau pulak aku dia punya sense untuk dekat kulit pun tajam." Ai menggumam sebelum menjilat kembali lolipop yang diberikan oleh Zhu Zhengting.
Beberapa ketika kemudian, Chen Linong tersenyum riang.
"Nah, Cik muda." Chen Linong menghulurkan fail berwarna jingga kepada Ai.
Batang lolipop yang sudah habis gulanya dicampakkan ke dalam tong sampah yang berdekatan mejanya sebelum tangannya mencapai fail yabg dihulurkan oleh Chen Linong.
Berkerut dahi gadis itu apabila membuka fail tersebut.
"Kenapa aku macam kenal manusia ni?" Ai bergumam perlahan sebelum membaca biodata gadis tersebut.
Name:
- Min Hyerin
[miss_mochi]Birthday:
-3/10/2000Age:
- 18Height:
- 156 cmWeight:
- 49 kgNationality:
- KoreanAbilities:
- Mahir dalam kerja-kerja menggodam- Pandai berbahasa Jepun
Family members:
- Name: Min Hyunjae
Relation: Appa
Occupation: None but a terrorist.
Status: Alive- Name: Min Heerin
Relation: Omma
Occupation: House wife
Status: Dead
Reason: Get killed by her husband.[INFO]
- She gets abandon by her family.Muka Ai kelihatan agak terkejut setelah mendapat tahu siapakah ahli keluarga gadis tersebut.
Mindanya terarah kepada gambar rajah pokok ahli keluarga Song yang terdapat di ruang tamu rumah datuknya.
Barulah dia teringat akan gambar wanita yang bernama Min-Song Heerin.
YOU ARE READING
[OG] Girls' Power | a.f | CLOSE|
Mystery / Thriller/ɡəːls ˈpaʊə/ Apa? Fikir perempuan tak kuat? -applyfic. -kalau Ai delete sila ketuk Ai dengan kayu. Sekian Start: May18 Finish: