Intro~

85 23 5
                                    

Hoseok,este un baiat foarte finuț,cuminte,inteligent dupa spusele mamei lui.
El este de asemenea si foarte sensibil si firav,are parul foarte pufos de culoare maronie,pielea catifelata, fina,ochi frumosi si dragalasi caprui.
Este exagerat de inalt si destul de retras si inchis in el.

Dupa atata liceu,bac,timp acordat invatațului este pregatit de faculatate desigur fiind foarte grea.
Mama lui mereu şi-a dorit ca fiul ei sa invețe si sa fie un exemplu bun pentru copii acestuia.
Tatal lui,a plecat departe de ei..era un tata care mereu era violent cu Hoseok si mama lui.

Yoongi,este un baiat de asemenea inteligent dar nu prea ii place invațatul.
El este foarte inalt,parul de culoare alba,pielea fina pe care orice ar atinge-o,destul de sentimental dupa moartea parințiilor sai,se descurca bine la scris pentru ca are o imaginatie destul de bogata.

Parinții lui au murit cand el avea 8 ani,de atunci nu mai era la fel.
Desgur ca,este inca devastat..ii iubea enorm de mult.
Acum fratele lui Namjoon il are in grija,il ajuta mereu indiferent de situație.

-flash back-

"—Mami,mami! strica micuțul Yoongi"
"—Da,Yoongi?"
"—Te iubesc mult,aveti grija..sa va intoarceți repede,da? spune Yoongi ingrijorat,cu lacrimi in ochi"
"—Promit. ii spuse mama luandu-şi copilul ei in brațe,dupa zambindu-i cald"
"—Haide mama,tata te aşteapta in maşina. spuse Namjoon"
"—Pa mami.. spune Yoongi plangand"

Astea au fost ultimele cuvinte spuse de Yoongi,si fratele sau,inainte de accidentul pe care parinții lor l-au avut.
Erau aşa de distruşi..parinții acestora doar au vrut sa le faca un viitor mai bun ducandu-se in strainatate pentru a caştiga bani (haine,mancare,şcoala si pentru a platii anumite facturi)...dar din pacate viața acelor copii a fost distrusa pentru totdeauna.

Amandoi au terminat liceul,venind acum o perioada foarte grea de 4 ani de facultate..oare o sa fie in aceiaşi clasa?
Oare o sa se intalneasca vreodata?

hi guys ei bine m-am apucat din nou de scris carți sooo citiți in continuare.

Addicted to him | YoonseokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum