Dupa acea seara in care Hoseok şi Yoongi au ieşit impreuna,s-au apropiat din ce in ce mai mult.
Ei au continuat sa iasa mereu dupa facultate,vorbeau prin mesaje sau la telefon."-Hoseok,cum ramane cu proiectul ala?"
"-Vino la mine acasa,sa il facem."
Yoongi se pregatea sa plece,şi-a luat un mini ghiozdan la el in care avea telefonul si nişte bani.
Yoongi a batut timid la uşa aşteptand sa intre.Hoseok i-a deschis uşa si i-a zambit.
"-Haide ce faci?Intra!"
Yoongi s-a descalţat si a intrat in casa.
"-Ai o casa foarte frumoasa."
"-Mulțumesc,hai in dormitor am toate lucrurile acolo."
El si Hoseok au urcat la etaj.S-au aşezat in pat.
"-Pot sa t-te intreb ceva?"
"-Da,Yoongi?"
"-Atunci cand ne-am vazut..pe banca de la facultate,cand m-ai atins..am sinţit ceva."
"-Ah.."
"-Tu ai simțit ceva?"
"-Da.
Am simțit ceva magic,puternic ceea ce nu am mai simțit asta demult.""-Vreau mai mult. zise serios Yoongi"
"-Vrei..vrei mai mult?"
"-Da.."
Hoseok se apropie de Yoongi,se aşeaza langa el şi ii pune mana pe fața.
"-Mai..mai..mai vreau"
El se apropie de chipul lui de inger,şi ii saruta buzele catifelate si moi.
Il intinde in pat,incepe sa ii muşte gatul uşor lasandu-i semne roşiatice."-Yoongi?"
"-Hoseok..t-te.."
"-Plac."
Yoongi l-a tras pe Hoseok aproape de el,sarutandu-l.
"-Promit sa te iubesc cum nimeni nu a mai facut-o pana acum."
"-Sigur Hoseok?
Promiţi?""-Promit."
Hoseok incepe sa il sarute incet pe gat,abdomen el gemandu-i numele.
Yoongi se simţea in Rai pentru prima oara.Se simțea enorm de bine.Hoseok adormise iar,Yoongi a venit la pieptul sau luandu-l in brațe.
pups
CITEȘTI
Addicted to him | Yoonseok
Fanfictionnou in facultate,in primul an,Hoseok a dat nas in nas cu un tip misterios...oare e un semn bun?