"—Trezeşte-te,Hoseok! striga mama lui"
"—De ce,am o zi libera.. mormaie Hoseok"
"—Ce zi libera?Azi trebuie sa te duci la facultate,ai uitat? spuse razand"
"—Ce?!Facultate?"
Se ridica repede din pat,se uita in telefon şi chiar asa e,este prima lui zi de facultate.
Trage repede un ochi in dulap,işi i-a telefonu si coboara cat de repede poate jos.
Se incalța si porneşte la drum.Ajunge, vede destul de mulți oameni şi se aşeaza undeva.Deodata cineva se aşeaza langa el.
"—H-hei?"
"—Buna,ne cunoaştem cumva? spuse Hoseok"
"—Ah,nu..dar vreau sa ne cunoaştem,adica nu am prieteni şi..şi da. spuse timid baiatul cu parul alb."
"—Eu sunt Hoseok,tu cine esti? zambeşte"
"—Eu sunt Yoongi."
Hoseok ii atinge mana,si ii zambeşte.Yoongi inroşeşte uşor şi, işi lasa privirea in pamant.
Hoseok a simțit ceva..ceva special ce nu a mai simțit niciodata.Totul a fost ceva magic,ca in poveşti.Yoongi cred ca şi-a gasit prințul.
Toata lumea a intrat in liceu,Yoongi cu Hoseok facand glume şi,simțindu-se bine.Yoongi nu s-a mai simțit bine demult..insa nu vrea sa strice ziua cu povestea care i-a schimbat viața.
"—Hoseok?"
"—Da,yoongi?"
"—Vrei sa ieşim..ăm..da. spuse Yoongi scarpinandu-se in cap ruşinat de situaţie."
"—Hahaha,da Yoongi.Mi-ar face mare placere sa ne cunoaştem si mai bine."
Yoongi era foarte fericit.
Nu mai ieşise din casa de ceva timp,şi chiar se simțea bine in prezenţa lui Hoseok.Cand Yoongi a venit acasa,şi-a anunțat fratele cu mult entuziasm.
"—Opa,Hoseok ăsta e aşa special?"
"—Am simțit ceva,a fost magic..nu am m-ai simțit asta pana acum.."
"—Acorda-i ceva timp,vorbiți.
Pregateşte-te,trebuie sa pleci."Yoongi chiar era entuziasmat,foarte entuziasmat.Chiar si Hoseok,el crede exact la fel ca a fost ceva magic,si mai vrea sa mai simta asta,chiar foarte mult.
bai,sper ca scriu okay
:)
CITEȘTI
Addicted to him | Yoonseok
Fanfictionnou in facultate,in primul an,Hoseok a dat nas in nas cu un tip misterios...oare e un semn bun?