Festen (1)

655 32 3
                                    

"Er det ikke rødme jenta?spør Austin og flirer da jeg setter meg, jeg bare glor stygt på ham som svar og snur meg mot tavlen.

"Hey, jeg skal ha en fest på fredag for å bli bedre kjent med den nye klassen du kan komme klokka 9 hvis du vil"

Jeg løfter det ene øyenbrynet, han har vært her i sånn ti min og har allerede begynnt å invitere folk til en fest?

"Spar meg en dans da"sier han.

"He he you wish!

Han blunker til meg og jeg begynner å rødme, hva er det med meg og denne rødmingen?!

Etter en og en halv time med informasjon og sånt slipper vi endelig ut til friminutt.

Utenfor møter jeg Lydia og Alex ved en benk, hvor vi setter oss.

"Jeg hadde drept for å sitte ved siden av Austin!forfor er alltid du den heldige? klager Alex.

"Du skal være glad du slipper å sitte med ham! Han er SÅ irriterende! svarer jeg.

"Er det sant! svarer Alex overrasket, men hun rister på hodet

"Bryr meg ikke, han er SÅ hot!

"Du er så håpløs Alex!

"Snakket dere, eller var han mer den stille typen?spør Lydia.

"Han er ikke en stille person! Han spurte meg faktisk om jeg ville komme på en fest han skulle ha på fredag.

"Gjor han!hva sa du?!spør Alex.

"Ingenting, jeg tror ikke jeg går. Svarer jeg idet det ringer inn.

Etter skolen drar vi til byen, det er bare meg, Lydia og Alex, siden Lucas skal på fotball trening.

"Skal vi gå på starbucks?spør jeg siden jeg vet Lydia elsker det!

"JAAA! jeg elsker starbucks!! roper Lydia.

"He he, jeg visste du ville si ja! svarer jeg og vi går inn på starbucks.

Jeg bestiller to frapper og en iste.

"Mhhhhhhh...sier Lydia da hun tar sin første slurk av frappen sin.

Vi går og kikker i butikker og koser oss, da jeg ser en sykt fin kjole i utstillingsvinduet til bikbok.

Den er svart med glitter og den har armer som går til albuen.

Det er som kjærlighet ved første blikk!

Jeg forteller dem at jeg vil gå inn og de blir med.

Lydias POV:

Gabi har gått inn i prøverommet for å prøve en kjole hun så i utstillingsvinduet, mens jeg og Alex venter på en sofa utenfor.

Da hun kommer ut igjen, ser hun fantastisk ut.

Kjolen sitter perfekt på den slanke kroppen og fargen passer perfekt til huden hennes.

"Wow! er alt Alex sier.

Gabi går bort til speilet og snurrer rundt.

"Du ser fantastisk ut!sier jeg i beundring.

"Hvor mye koster den? spør Gabi.

Jeg går bort til henne, og ser på prislappen i ryggen.

"200kr"svarer jeg og setter meg igjen.

"Jeg kjøper den" sier hun og går bort til prøverommet for å skifte tilbake til klærne hennes.

"Det var sykt kjekt" sier jeg inn i mobilen, jeg og Lydia snakker alltid sammen om kvelden, rett før vi legger oss.

"Ja, og kjolen du kjøpte var sykt fin!

"Mhm...men du jeg må legge på nå god natt!

"God natt! svarer hun og jeg legger på.

Jeg legger meg ned i sengen og sovner med en gang.

The boyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant