Scott - zazwyczaj siedzi cicho, gdyż nie chce się kłócić, lecz gdy zobaczy że jakiś chłopak tylko cię lekko dotknie lub za bardzo się zbliży, podchodzi i całuje cię w usta, a następnie groźnie patrzy na chłopaka i obejmując cię w talii odchodzicie od niego.
Stiles - gdy tylko rozmawiasz z jakimś chłopakiem nie z waszej paczki, krzyczy na cały hol twoje imię i zaczyna mówić jak cię kocha. Zawsze było ci wstyd, lecz przyzwyczaiłaś się i uważasz to za urocze, a jednocześnie zabawne.
Derek - zawsze po szkole przyjeżdża po ciebie, wita cię całusami i stoicie tam tak długo, dopóki nie stwierdzi, że każdy chłopak widział, że jesteś jego.
Isaac - bardzo się denerwuje i zawsze chce atakować każdego chłopaka, lecz uspokajasz go mówiąc mu, jak bardzo go kochasz.
Liam - podobnie jak Isaac, chce każdego zaatakować i grozić mu, że ma się do ciebie nie zbliżać, zawsze mu to wychodziło i teraz często niektórzy boją się na ciebie spojrzeć jak jesteś w jego towarzystwie.
Parrish - gdy tylko zobaczy, że jakiś chłopak próbuje cię poderwać wyjmuje broń i udaje, że ją ogląda. Później natomiast podchodzi do ciebie, całuje i mówi, że musicie już iść.
Brett - podchodzi i całuje cię, czasem nawet łapie za tyłek, zawsze mówi „ja i moja dziewczyna y/n musimy już iść, do nie zobaczenia". Na treningach dodatkowo ściąga jeszcze koszulkę.
Theo - tak jak Brett, podchodzi, zaczyna cię całować i obejmuje lub łapie za tyłek. Całuje cię tak długo, aż w końcu chłopak odchodzi.
Aiden - już z daleka mierzy chłopaka nienawistnym wzrokiem, gdy jest sam, grozi mu że ma się do ciebie nie zbliżać. Zawsze skutkuje.
CZYTASZ
Preferencje i imaginy Teen Wolf
أدب الهواةJako, iż jestem ogromną fanką tego serialu, postanowiłam zrobić preferencje i imaginy chłopaków z serialu. Tak o, dla siebie i dla was🌹 ▪️Scott ▪️Stiles ▪️Derek ▪️Isaac ▪️Liam ▪️Parrish ▪️Brett ▪️Theo ◾️Aiden