•Κεφάλαιο 2ο|Η μετακόμιση•

6 1 0
                                    

Κυριακή, 21 Ιουνίου

1 χρόνος και 11 μήνες. Ο μπαμπάς αποφάσισε να μας πάρει και να πάμε να ζήσουμε με την αδερφή του, τη θεία Κωνσταντίνα. Η θεία μας δουλεύει στην Οκλαχόμα και μένει σε ένα χωριό κοντά στην πόλη. Μαζέψαμε τα πράγματά μας. Ήμουν χαρούμενη για την μετακόμιση. Περισσότερο για τον αδερφό μου, δεν άντεχα να τον βλέπω έτσι. Περάσαμε όλο το βράδυ στο καράβι και το επόμενο πρωί αφού φάγαμε πρωινό στο καράβι φτάσαμε στην Οκλαχόμα. Ήταν η 1η φορά που πήγαινα στο εξωτερικό. Η Οκλαχόμα είναι υπέροχη πόλη. Μας περίμενε Η θεία στο λιμάνι και μας υποδέχτηκε. Είδα για 1η φορά μετά από πολύ καιρό τον Ορέστη να χαμογελάει. Ήμουν πολύ χαρούμενη! Πήγαμε με ταξί στο χωριό της θείας και το σπίτι της (αν και μένει μόνη της) είναι πολύ μεγάλο και περιτριγυρισμένο από δέντρα και λουλούδια. Έχει 3 ορόφους: στον 1ο είναι η κουζίνα, η τραπεζαρία, το μπάνιο και το σαλόνι. Στον 2ο είναι το δωμάτιο της θείας, το δωμάτιο στο οποίο έμεινα εγώ, το δωμάτιο της Αρετής και το δωμάτιο του Ορέστη. Στον 3ο έχει ένα μικρό δωμάτιο που θυμίζει ξενώνα και εκεί κοιμόταν ο μπαμπάς. Επίσης έχει άλλο ένα μπάνιο. Ας εστιάσουμε όμως στο δωμάτιο μου. Ήταν υπέροχο, είχα ένα τεράστιο κρεβάτι και ντουλάπα, είχα ακόμα και τηλεόραση! Η θεία ήταν πολύ καλή μαζί μας και μαγείρευε υπέροχα.

Έχει Κανένα Όφελος Η Εφηβεία Επιτέλους;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz