Bu benim annem değil.

72 6 0
                                    

Bencede konusmaliydik ama ben hala grup işini anneme nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum.

Annemin yanına mutfağa doğru ilerledim.

"Kızım ben herzaman senin iyiliğini isterim biliyorsun."

"Tabi canim bilmez miyim."

"Bırak gevezeligi.Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Seni bu okula gondermem senin iyiliğin içindi.Josh ve ben senin bu okulda akademik başarıya sahip olabilecegini düşündük."

"Anne ben sana konservatuvar okumak istiyorum diyorum sen akademik başarıdan bahsediyorsun."

"Konservatuvar da öğretmeninle böyle konuşursan ne yaparlar biliyormusun sen !??!"

"Ordaki öğretmenler burdakiler kadar salak değil.Neyse benim senle daha önemli bi şey konuşmam lazım.Bu konusmadan sonra pek izin vereceğini zannetmiyorum ama yinede sormak istiyorum."

Josh alkışlayarak içeri girdi.

"Demek konservatuvar'a gitmek istiyorsun ha ?"

"Bu seni ilgilendirmez.Şimdi burdan çıkarmisin özel bişey konuşuyoruz."diye çıkıştım.

"Gülşahçım,galiba kızın seçtiğimiz okulu sevmemiş."

"Josh bitanem bize bir dakika verirmisin?"

"Tamam hayatım istersen Doğayla sonra bende konusuyim belki fikri değişebilir."

"Benimle konuşmak için neden anneme soruyorsun.Konusmak istemiyorum ve fikrim degismeyecek." dedim

Josh mutfaktan sonunda çıktı.Bu adamdan cidden nefret ediyorum.Fikrimi degistirebilirmis.Insallah cnm ya .ss.s

"Anne sen nasıl bu adama aşık olabildin?"

"Sen onu geçte bana birsey söylüyordün"

"Haa doğru evet.tamam.peki.Seyy."

"Kızımm söylicekmisin isim gücüm var."

"Okulda bi arkadaşımın grubu var ve onlara gitar calan biri gerekiyomus beni çağırdılar girebilirmiyim? lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen."

Hayır diyeceğini bildiğim halde pat diye söyledim.

"Aa Ciddimisin.Ee ne duruyorsun katilsana."

Bidakka.Bu benim annem değil.Anneler karışmış.Ne diyorum been.Annem kabul etti.

"Anne Ciddimisin??!!?"

Kararını degistirmeden gitmem gerektiğini farkettim ve odama doğru koştum.

"Evet tabiki ciddisin biliyorum.Canimm annem seni çok seviyorum."diyerek merdivenlerden hizlica çıkmaya başladım.

Annem kıkırdadı.

Kendimi yatağıma attım. Telefonumu elime aldım ve hemen İreme mesaj attım.

'Annem izin verdi.Artik Korayin grubundayimm :)  :P'

'Ohaa Ciddimisin.Müthiş ;)' diye cevap verdi.

Yarın için çok heycanliydim.O yüzden hemen yatağıma yattım ve uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZOR SEÇİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin