Umarim önceki bölümü begenmissinizdir.olaylar biraz hızlı gelişti farkındayım (korayla doganin tanışması vb.) ama bu bölümde biraz uzaticam.
MÜTHİŞ.
TEK KELIMEYLE.
MÜTHİŞ
Sınıfa geldiğimde İrem heycanla beni bekliyordu.
" Eee noldu anlat bakalım"
Ona olayın en heycanli yerlerini anlattım ve tabikide Korayin beni grubuna istemesini.
"Neee nasıl yani seni gerçekten grubuna mi çağırdı ?"
"Evet.Ne diyosun ? Sence katilmalimiyim ?"
"Dogacim sen malmisin ? bundan güzel fırsat mi olur? Tabikide katilicaksin.
Klasik lafı ; Bundan güzel fırsat mi olur.
Herzaman daha güzel bi fırsat oluyor nedense.
O anda sınıfa Coğrafya hocası iceri girdi. Bu hocadan nefret ediyorum.Kadinin bana garezi var.Ne kadar kazık soru varsa bana soruyor.
"Günaydın"
"Sağol" dedik topluca.
"Oturun.Bugün sözlü olacaksınız"
Ne diyor bu kadın? !?!?
İlk bana söz vermesin diye içimden dua ettim ama boşuna.
"Doğa.Kalk bakalım."
Ayağa kalktım.Kadin bana en kazık sorulardan birini sordu.Bende tabiki cevaplayamadim.
" III..şey biliyorum.Ekvator muydu yoksa tropikal bölge mi."
"Otur.Sıfır."
Ders bitmeye yakinken Can bana saati sordu.
"Doğa saatin varmı?"dedi fisildayarak.
"Saat 15:40 5 dk sonra zil calicak."
"5 dk sonra kabus biticek desen daha dogru olurdu."
Sessizce güldüm.
"Haha evet."
"Ne oluyo orda doğa söyle de bizde gülelim." dedi gerizekalı kadın.
Birden cesaret geldi büyük ihtimalle 20 saniye sonra gidicekti ama yinede söyledim.
"Hocam aramızda bişey. Bu sizi ilgilendirmez ayrıca sürekli üstüme gelmekten vazgeçin artık sıkıldım."
"Sen şuan arkadasinla konuştuğunu falan mi zannediyorsun ? Ben öğretmeninim benimle böyle konusamazsin.Müdür beyle de aynen böyle konuş tamam mı!?" diye çıkıştı.
Müdür beyin odasına doğru yürüyordum.Hayatimin en güzel gününü bu kadın berbat ediyordu.Şuan umrumda değil demek isterdim ama müdür bey büyük ihtimal annemi ariycakti.
Kapıyı çaldım ve içeri girdim . Müdür olanları anlatmami istedi.Hocanin sürekli bana kazık sorular sorduğunu,bana boş yere sürekli kızdığını da ekleyerek durumu anlattım.
"Doğa İlkim Taşpınar.Hocam sana ne kadar kötülük yapsada sonuçta o senin öğretmenin ve ona karşı saygını ne olursa olsun kaybetmemen gerekir.Bu konudan ailenin haberdar olması gerekiyor bunu hocan istedi. Üzgünüm."
Evet ikinci adım İlkim ama ben Doğayı kullanıyorum çünkü bu adi bana babam koydu.
Serviste kulakliklarimi taktım ve telefonumdaki en depresif şarkıları açıp dinledim.
Eve geldiğimde annem beni kapıda karşıladı. İlk defa.
"Hoşgeldiniz Doğa hanım." dedi Josh.
İç sesim; Ya sen kaparsin yada ben kaparim senin çeneni.
Dış sesim; "Hoş bulduk"
"Doğacim seninle biraz konusabilirmiyiz?"
dedi annem.
Bencede konusmaliydik ama ben hala grup işini anneme nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum.