Biraz ara vermek zorunda kaldım hepinizden özür dilerim. Bundan sonra devamli yazmaya çalışıcam.
"Ciddi misinnn ?" diye bağırdım. Hayır hayır bağırmadim bildiginiz anirdim.
Herkes bize bakıyordu.Herkesin önünde avazim ciktigi kadar bagirmistim.Ama umrumda bile değildi. Bugün en mutlu günüm diyebilirdim.
"Koray ilk defa bankta yanlız oturuyor daha ne diyeyim yani."dedi Irem.
Birden beni Korayin oturduğu banka doğru itmeye başladı.
"Eee ne duruyosun gitsene yanına bundan iyi fırsat olmaz kizimm" dedi İrem.
Ben hala şoktaydim o yüzden tek kelime dahi etmiyordum.
Birden kendimi Korayin oturduğu bankta buldum Koray bana tip tip bakıyordu.
Bir bankta boş boş otururken bir kızın gelip size aşk dolu gözlerle baktığını görseydiniz ne yapardınız?
Koray en masumunu yapıyordu "Tip tip bakmak" işte bu yüzden onu seviyorum.
"Selam" dedim.
"Selam" dedi.
"Tanısiyormuyuz? ben Doğa 9C deyim"
"Koray.10A"
Anca bu kadar sade söylenebilirdi.
Öküz işte nolcak.Ben onun öküzlügünü bile seviyordum.
Heyecandan ellerim titriyordu.Hemde baya.
"Ellerin...Bi sorun mu var? "
"Yoo yok biseyim.Biraz üşüdüm de."
Hemen lafı değiştirdim.
"Çaldığın bi enstrüman varmi? Ben 7 yasimdan beri Gitar çalıyorum.
"7 yasindan beri mi çalıyosun?!!Gerçekten mi?"
"Evett.Neden ki?"
Ellerim titreme evresinden çıkıp.Ultra titreme evresine geçmişti.
"Iyi olduğuna emin misin. Çok üşüyorsan ceketimi verebilirim"
Neee nee dedin seeeen bidakka bidakka KORAY BANA CEKETIMI VEREBILIRIM ISTERSEN DEDI.OHA.
"Yoo lütfen sen rahatsız olma. Güneş çıktı zaten şimdi birazdan düzelir."
SALAK.TESCILLI SALAGIM.
"Tamam sen bilirsin. He ben şey dicektim..."
"Evett.Dinliyorum."
"Sen dedin ya gitar çalıyorum diye..."
"Evet"
"Şey...Bende düşündüm ki"
"Evett.."
"Bizim bi müzik grubumuz var..."
"Evet"
"Vee bi arkadaşımız gruptan dolayi derslerine çalışmadığı için gruptan ayrıldı ve bizim acilen bize ayak uydurabilecek gitar calan bi arkadasa ihtiyacimiz var"
"Eveet"
"Eee ne diyorsun? Bizimle çalışmak istermisin? "
"Evett...Haa neee bidakka.Ciddimisin??"
Evet yine salakligimla boy gösteriyorum.
"Beni tanıdıkça ne kadar ciddi biri olduğumu ogreniceksin"
Bu.Çocuk.Harbiden.Ciddi.
şuan önüme müthiş bi fırsat çıkmıştı ve ben bu fırsatı degerlendirip Korayla yakın olabilirdim. Ya da yoluma devam edebilirdim.
"Yaa şey..."
"Eger istemiyorsan sorun değil ben sadece grubumuz da bi kiz solistin iyi olabileceğini düşündüm."
"Yoo Hayır sen yanlış anladın tabikide isterim."
Ve o anda zil çaldı. Okul zilinden nefret ediyorum.
"Karar senin .Yarın bana kararini söylersen sevinirim."
Bir günde nasıl karar verebilirdim kii.
Kesinlikle fazlasıyla istiyordum ama annem ve üvey babam %100 karşı cikacaklardi.Onlari bildim bileli hep müzikle ugraşmami istememislerdi.
Düşünceli adimlarla sınıfa doğru yürümeye başladım.
MÜTHİŞ.
TEK KELIMEYLE.
MÜTHİŞ.