Obsesie-part 1

138 8 7
                                    


*Partea asa nu merita sa fie citita sau apreciata prea mult . Capitolul urmator  o sa merite atentie  , deci daca ai ajuns pana aici asta e un fel de ''Warning'' sau un '' Disclaimer'' . Multumesc*




''Tulburare a voinței care se manifestă prin idei fixe, prin dorința irezistibilă de a face un act determinat, bolnavul fiind conștient de caracterul anormal al acțiunilor sale. ♦ Imagine sau idee inadecvată care revine neîncetat în câmpul conștiinței, stăruitor și anormal; preocupare  chinuitoare. ''   
 
Pe wattpad sunt destule carti in care ne prezina o '' tulburare a vointei ''  si ''  prin dorința irezistibilă de a face un act determinat, bolnavul fiind conștient de caracterul anormal al acțiunilor sale. ''  . Vorbesc de cartile alea stupide gen '' Sunt curva lui Vlad Munteanu ''  sau  '' Selly e crush ''  Dude , opreste-te .  O faci pentru views sau esti obsedat/a de atentie? Obsesiile astea ale voastre de atentie si avaritate , sa faceti dintr-un cacat ( selly ) o carte afecteaza creierul oamenilor care va urmaresc. 

   Avem norocul ca pe internet ne putem alege contentul , dar e imposibil sa nu te intalnesti vreodata cu specimene d-astea si iti fute tripul .  Ala a fost doar un exemplu de obsesie pentru avaritate , de a fi cunoscut . Singurul motiv pentru care am adus vorba despre asta e ca mi-a aparut in feed un bullshit ca '' Vlad si Cristi indragostiti de mine ''  ... E asa wrong .  


IMI PARE FOARTE FOARTE RAU CA AM ADUS VORBA DE ASA CEVA , DAR AM SIMTIT NEVOIA SA IMPART CU VOI ASTA. DACA TI S-A INTAMPLAT SA VEZI CEVA IRELEVANT IN '' RECOMANDATE'' LET ME KNOW .  *NE AUZIM SUPER CURAND*









Ce am discutat eu acum sunt doar niste probleme minore , exact ca si scriitoarele astea care '' fauresc'' opere de toata jena despre boala lor mintala transpusa in limbricii de pe YOUTUBE . Gunoaiele platformei .. .:(


Nu ai voie sa gândeștiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum