Cu creierul sau cu inima?

84 10 4
                                    

    '' Inima sau cordul este un organ reprezentativ  , ea fiind situată in mediastin (spatiul dintre plamani). Are un rol vital în circulația sangelui  și implicit în menținerea vietii. ''  

       Vreau sa precizez faptul ca inima nu are rolul de a face alegeri . Ii atribuim un rol mult mai profund si mai poetic decat tinde sa aiba .  Totul de fapt se intampla in mintea ta . 

  '' Creierul sau encefalul reprezintă partea aflată în interiorul craniului . El controlează numeroase funcții ale organismului precum bătăile inimii, mersul, generarea de gânduri și emoții  '' 

Deci procedeul de generare a emotiilor este indus de creier ceea ce duce la proiectarea alegerilor prin intermediul '' emotiilor '' induse evident de mintea noastra .  Alegerile trebuie sa fie facute cu scopul de a te avantaja pe tine cat si pe cei din jur (asta daca iti pasa) . 

Inima nu iti vorbeste , totul se intampla pe plan psihic sa zicem asa . Inima nu incearca  sa-ti spuna nimic , ci doar vrea sa te mentina in viata avand grija ca circulatia sangelui sa fie on point  :D 

Cand incerci sa iti investesti pasiunea si emotiile catre ceva sau cineva e de preferat ca dupa un timp sa te asiguri ca pasiunea si emotiile investite de tine in acel ceva / cineva se vor intoarce catre tine . 


Nu ai voie sa gândeștiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum