In concordanta cu tema refuzului merge mana in mana potentiala relatie dintre doi oameni. Teama de a fi refuzat duce la frica de a te apropia de persoane, iar de aici iti costruiesti o bula a ta. Din punctul meu de vedere din moment in care refuzi sa te apropii de oameni din frica de a avea parte de un reject, tot ceea ce se intampla eu numesc "window shopping". Adica privesti prin geamul unui magazin la perechea aia faina de adidasi cu gandul ca nu ii poti avea datorita numeroaselor motive precum probleme financiare sau frica ca o sa fi judecat de altii ca nu iti sta bine.
Sa zicem ca ai crush pe cineva si iti e frica sa nu te refuze. Te imprietenesti cu persoana si urmezi cativa pasi simpli :
- Nu ii spune ca o / il placi dupa 3 zile ca asta nu e iubire, ci e disperare. Nu dispera Oamenii.
- Daca vrei sa iti fie prieten/prietena vorbeste-i si trateaza persoana ca pe un potential prieten. Daca nu vrei asta, ci din contra, doresti o potentiala relatie pai dai de inteles. Don't be a freak tho.
-Cand simti momentul ca trebuie sa iti inpartasesti sentimentele, fa-o. Atat. Fa-o.Exista sansa sa te placa sau din contra.
In cazul in care te refuza, primul gand pe care o sa il ai este acela ca tu nu corespunzi cu persoana si ca nu meriti si ca este ceva gresit cu tine. Fals. Nu e nimic gresit cu tine nici cu persoana in cauza doar ca nu esti genul ei/lui. Oamenii sunt diferiti si nu poti fi pe placul tuturor. Sa nu ai sentimente de ura si dispret pentru individ si nici sa nu barfesti "ce rau ti-a facut".
Obisnuiam sa cred ca e ceva gresit cu mine cand ma refuza tipa de care imi placea, dar de fapt am ajuns la concluzia ca nu e nimeni de vina si ca asta a fost. Am fost tipul de adolescent timid care obisnuia sa se demoralize din fazele de genul. Ca prin urmare nu am abordat multe fete din cauza timiditatii si fricii de refuz care este complet provocata de mintea mea.In cazul in care accepta... Ei bine... de aici este problema ta. Felicitari!
Sa nu iti fie frica de refuz, ci sa-l primesti rezonabil si sa inveti din el .
CITEȘTI
Nu ai voie sa gândești
Non-FictionO mica treapta pozitionata pe marea scara numita '' VIATA '' atasata si batuta in cuie de experiente personale .