Bölüm 2

27 3 0
                                    

ILAHI BAKIS ACISI

Afra karşısında gördüğü kişiyle donup kalmıştı çünkü karşısındaki kişi onu sınıfta ben bu okulun lideriyim diyen cocuktu. Neydi ismi neydi Araz'dı galiba öyle değil mi?

Afra yavaş bir şekilde içeri adımladı biraz ürküyordu ama bunu belli edemezdi. Afra yavaş bir şekilde Araz'ın yüzüne bakmadan kısık bir sesle şöyle söyledi.

      AFRA: Hangi yatak benim,dedi.

      ARAZ: Kesinlikle ama kesinlikle pencere kenarı benimdir dedi.

Afra biraz sakin bir şekilde kalmaya çalışarak düşündü.

"Bence bulaşmamalıyım bana zarar verebilir bir insandan daha güçlü ondan korkuyorum çok tehlikeli o gün bunu yani beni nasıl duvara fırlattı ve ben acı çekmedim galiba acıya dağınıklığım var."diye düşündü ve yavaşça gözlerini Araz'a çevirdi.

    AFRA: Olur ben zaten pencere kenarını sevmiyorum sen orada yat ben burada yatarım.

Araz tüm düşüncelerini duymuştu ama nasıl vampir olduğunu biliyordu ama sadece düşünce duyma yeteneğinin büyücülere ait olduğunu da bunu bir öğretmenine söylemek amacıyla aklına kazımıştı.

AFRA''DAN DEVAM

Yavaşça yatağa uzandım. Onunla konuşmak beni stres altına alıyordu. Amcamın verdiği kolye aklıma geldi yavaşça elime aldım kolyeyi ve incelemeye başladım. Bu kolye mükemmeldi. Beni etkiledi,fazla takı sevmem ama bu çok güzel üzerinde bir ağaç var ve bu ağaç siyah ama etrafı gümüşten kaplıydı.

Ben Araz'dan korkuyorum ya bana zarar verirse bunları düşünmemem lazım çünkü odalarda yatakların kenarında acil durum düğmesi vardı ona basarım diye düşündüm.

Uykuya dalıyordum artık kendimi uykunun kollarına attım ve yavaşça gözlerimi kapadım.

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

Yavaşça gözlerimi açtım ama burası çok karanlık ayağa kalkmıştım ama önümü göremiyordum bu normal değildi karanlıkta gözlerimi gezdirdim. Çok korkuyordum yavaşça bağırdım....

     AFRA: Kimse var mı?

              Bu iğrenç bir şaka değil mi?
          Işığı aç, dedim en son ama bu fısıltıdan farksız çıkmıştı.

Çünkü ben karanlıktan çok korkuyordum.

Yavaşça önümde hareketlenme oldu bu bir ışık hüzmesiydi ama yavaşça yok oldu ve çok yaşlı ve sakalı uzun beyaz bir dede belirdi. Elinde bir kitap vardı çok kalındı tıp kitaplarına taş çıkaracak cinstendi.

Ak sakallı dede bana doğru ilerledi ve şöyle dedi;

      AK SAKALLI DEDE: Afra ben vampir ve büyücü meleziyim ve ilk melezim,hiç bir şeyden haberin yok bunu biliyorum sen bir vampirsin ve sen kehanetteki kızsın Afra beni iy-.demişti ki ben sözünü kestim.

        AFRA: Dedeciğim ne vampir ne kehaneti ne diyorsun valla bir şey anlamıyorum,dedim.

         AK SAKALLI DEDE: Afra sözümü kesme! İyi dinle beni! Sen vampirsin ve ailen de öyle şimdi bu kitabı al bu kitap sihirli yanında aniden bir insana veya canlıya dönüşebilir, kehaneti çöz! Melezi bul! Zamanım doluyor Afra bul onlar öldürmeden Melezi bul! Kehaneti çöz! Kitabı gizle! Melezi bul ve onu koru onu koru gerisine kitap karar vere-.diyemeden sözünü bitireneden yok oldu offf.

Aniden birinin sert bir şekilde dürtmesiyle ve söylenmeleriyle gözlerimi araladım. Daha doğrusu aralamaya çalıştım ama olmuyor.

     ARAZ: Afra uyan! Afra kabus görüyorsun!diye bağırıyordu.

Ama ben gözlerimi açamıyordum galiba vücudumda kitlenmiş olabilir. Üzerimden bir yere uzandı galiba acil durum düğmesine basmıştı ve hala benim gözlerimi açmam için çabalıyordu. Deniyordum lanet olsun olmuyor.

Kapı çalma sesi geldi ve içeri bir kaç adım sesi ama fazla kişilerdi.

      GOREVLI KADIN: Araz burada ne oldu? Bu kıza ne yaptın sen hemen açıkla hemen!diye bağırıyordu.

Dışarıdan nasıl gözüküyordum bilmiyorum ama halim acınası ki görevli kadın Araz'ı suçladı.

        ARAZ: Selin benim bir suçum yok,saçma saçma şeyler sayıklıyordu ışığı aç diye bağırdı ama ışık yanıyordu. Onun yanına gittiğimde bu haldeydi kollarını açmaya çalıştım ama olmuyordu. Boynunda bir kolye var çok fazla ısınmıştı hatta elimi yaktı.

Yanıma birkaç ayak sesi yaklaştı ve koluma iğne yaptı yoksa serum muydu? Hiç bir fikrim yok ama yavaşça vücudum açıldı kollarım yana düştü ve ben gözlerimi yavaşça aralamaya çalıştım ama olmuyordu biraz daha çabalayınca yavaşça gözlerimi açtım.

Etrafa baktım gözlerimi açtığımda Selin denen kadın bana yaklaştı ama elimi kaldırıp durmasını söyledim.

       AFRA: Selin Hanım siz vampir misiniz?

               Peki bu okulun ismi ne?
          
         Bu okulda ne öğreneceğim?

    Kitap nerede?dedim.

Odadaki herkes şaşırmıştı. Sadece kapının yanında duran kızıl saçlı kız şaşırmamıştı aksine sırıtıyordu.

Kulaklarım uğuldamaya başladı ve bir ses işittim bana şöyle fısıldıyordu.....

"................................................."

₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩

Hey bebekler merhaba nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Biz çok iyiz. Beğeneceğinizi umuyoruz.

Lütfen beğenirsen bak şu aşağıda küçük bir yıldız var gördün mü? Oraya basar mısın?

Sizi çok seviyoruz birtanecik okuyucularımız❤❤❤❤❤    

KÖR DÜĞÜM #WATTYS2018 -ARA VERILDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin