1. rész

274 10 0
                                    

A mai reggelen eléggé unalmas volt de a délután miatt minden megváltozott. Van egy fiu aki nekem nagyon tetszik ugy hivják hogy Adrien nagyon kigyúrt és nagyon cuki csak egy baj van vele hogy nagyon rossz fiú de van benne valami különleges ami engem nagyon megfogott. Az hogy nagyon titokzatos és ma vagyis most ebben a pillanatban engem bámul Franciaországból költöztek ide mert az apja itt talált jó munkát . De nem is baj de észrevettem hogy mindig az én szekrényemnél megy el és beledob egy levelet a levélben az áll : ma te és én a parkban .
Nagyon örültem neki hogy vele randizhatok egyből haza siettem és elkezdtem írogatni Emmával és átis hívtam, Emáról tudni kell hogy nagyon jó arc és ő az én legjobb barátom
Haaaaaj Emma nemtudom hogy mit vegyek fel.
Emma:nyugi nem lessz semmi baj én már tudom hogy mit vegyél fel .
Én: jaj de jó hogy te itt vagy nekem és mindig segitesz kimászni a bajból annyira szeretlek .
Emma:jó,jó,jó én is téged de vedd már fel
Végül egy picsanadrág melett döntött és egy adidas fekete póló meg egy convers
Cipő .
Emma:jaj de csini valaki !!!
Én :na és ki az ??
Emma:hát te tekis butus
Én jól van a azért nem kell nyalizni Em.
A hajamat befinta kétcofba és felkiáltott
Hogy :KÉSZ
Én annyira megijedtem hogy felugrottam a székben .
Emma:na mennymár

A parkban

Jaj de jo hogy időben ideértem ránéztem az órára és pontosan 20:00 mutatott épp akkor érkezett meg Adrien is nagyon szexi volt .
Adrien: szia akkor elmondom azt amit már nagyon rég akartam csak nem volt erőm. Maya én szerelmes vagyok beléd csak nagyon féltem hogy hogyan fogsz rá reagálni.
Én:hát ijenkor meg a szives is megált a dobogásból.Várj egy kicsit énis eztvérzem irántad
Adrien:Maya megtisztelnél azzal hogy leszek a barátnőm ?!?!?
Én: igen szives örömes lennék a barátnőd.
És megtörtént amire már ötödikes korom óta vártam és megcsókolt az ajkaink összeértek olyan puha volaz ajka hogy nem akartam elengedni de asztán levegő hiány miatt váltunk szét
Adrien: bébi vagyis Maya van egy kis titkom
Én:mondjad nyugodtan mármint is legyetlen az én mindig is szeretni folak .
Adrien:hát jó én egy farkas vagyok
Én:hogy mi ez ugye csak vicc ?
Adrien: mondtam hogy nen fogsz neki örülni
Én: de én örülök neki vagyis nem de ha téged boldoggá tesz akkor én is hozzá fogok szokni.

a farkas lány történeteWhere stories live. Discover now