4. rész

128 7 0
                                    

Tegnap este azt mondta Adam hogy majd beszélni akar velem holnap vagyis ma. Reggel nem az ébresztőmre keltem de rögtön ki is keltem az ágyamból.
Bementem a fürdőbe és elvégeztem a reggeli rutinomat aztán lementem az emeletről és elkezdtem reggelit csinálni
Vaníliás és nutellás palacsintát. Leültem az asztalhoz és egyből a bátyám fejét látam meg hogy a levegőben szagolgassa a finom palacsinta illatot.
Adam: ugye abbol nekemis hagysz ???
Én: persze de csak akkor ha csinálok mert ez az enyém.
Adam egyből otafutott hozzam és elkezdett könyörögni hogy csinaljak neki is. Természetesen csináltam neki 2 és mire odaértem az enyémet kostolgatta.
Én: Hékás az ott az enyém nem szabad kostolgatni !!!!!
Adam:cseréljünk ha ideadot akkor vissza adom neked....
Én: jójó csak addig már vissza
Adam vissza adta az reggelimet és egy cetli volt a hűtőnkre ragasztva.
               A cetlin ez állt
  Sziasztok nagyon szeretlek titeket de 1 hétre el kellet utaznom a lego gyátral van egy kis pénz Mayának meg egy kicsi Adam számára is a hűtő tetején szeretlek titeket nagyon        Puszi:anya

Adam reagcioját figyeltem hogy mikor szeretne velem beszélni de eljött az a pillanat amikor nem birtam elkezdtem sikitani mert a sebem már valószínűleg elkezdett húzódni ...
Adam:Maya mi a baj ????
Álandóan ezt kérdezte és én nem tudtam neki normálisan kimondani ...
Én:aaa sseebbeemm nnaagyoonn ffáájj!!
Adam:mien seb had nézzem csak
Én:ne nem kell
Adam: de hat ez nem rendes seb Maya most őszintén ezt mi tette???
Én: egy farkas tette
Adam: nagy és hirtelen felált tőlem és azt kezdte el állandóan mondani hogy
Változz át maya sokkal jobb lessz .
Eszméletemet vesztettem de mire felkeltem addigra 4 lábon voltam és elkezdtem nagyon nyüsziteni mert féltem hogy bántani fogom Adamat de ő is letérdelt és ő is 4 lábon volt Egy hang szolalt meg a fejemben
Adam volt az :Maya jól vagy minden rendben Maya szólalj már meg ??!?!?!
Én: ezt mégis hogyan történt ??? Nem tudtam befejezni a mondatokat mert Adam belevágott...
Adam: Maya neked miért piros a szemed Én: mi mi micsoda hogy mi?
Adam: nagyon örülök a megtiszteltetésnek hogy az én othonomban lakhacc falkavezér!!!!
Én: hogy mi én és a fakavezérség á nem ezt bisztos nem gondolja komolyan ááá bisztos hogy nem
Adam:gyere Maya most találkozhacc a falkával
Én: olyan gyorsan futottam hogy észre sem vettem hogy lehagytam Adamat üvöltés helyett egy vonyitás jött és egyből a vadászok is felfigyeltek rám 2 vadász jött csak az egyik hálóval a kezében a máik pedig egy puszkával a kezében nem volt más farkad ösztönöm ugy hogy megöltem őket most igy nem nagyon sajnálom őket mivel meg akartak ölni. Ezért nem szabad egy született alfával ujjat vagyis karmot húzni. Adam addigra csak azt látta hogy véres a szám és hogy előttem hever 2 vadász pasi.
Én nagyon megijedtem ezért teljesen elfeledtem hogy őa bátyám neki ugrottam és ő ellenkezet csakis a fejemben cirkáztak azok a gondolatok hogy Maya ha őt is megölöd akkor nem lesz ki segitcsen neked ebben a farkas bőrben .
Egy ideig ezt csináltok ugynézve verekedtünk mire elkaptam a nyakát és a földhöz szegeztem és egy csapat farkas kezdett el morogni. Mire Adam kimondta volna hogy őt haggyátok vagyis engem addigra nekem jöttek és én meg csak védekezni próbáltam és elkezdtem vonyitani egy jo mélyen és ez csak reflekszből jött és az összes farkas elkezdett hátrálni fogalmam sem volt hogy mit csinálok olyan volt mintha egy másik énem akar irányít és elkezdtem nagyon de nagyon morogni még Adam is megrémült.

Sziasztok ez egy újjab rész remélem hogy tetszik komiba írjátok meg hogyha jó-e ez az első könyvem ez egy hosszú rész lett bocsi hogy ilyen sokáig nem volt rész.!!!

a farkas lány történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora