Reggel nem volt suli és már 10 perce az ágyamban fenrengem és montam magamnak hogy még 1 percet maradok az ágyban. De nagy erőt vettem magamon és elsétáltan a fürdőig és elvégeztem a napi rutinomat. És felvetem egy cicanadrágot és egy sportpólót és egy bokazoknit egy adidas cipővel és lementem az emeletről egyenesen a konyhába vettem az irányt és a hűtő felé siettem . Ettem egy szendvicset es elmentem futni az edzőterembe az volt a szerencsém hogy csak pár saroknyira volt tőlem.
De nem hiszem el hogy mennyire fájt a karmolás ami tegnap este történt uram isten nagyon fáj pedig levan kötszerezve.
De nem hiszem el hogy Adrien is ott van az edzőterembe.
Adrien: Maya várj !!!
Én: jaj jaj jaj mennyük innen gyorsan !!!
És egy kezet éreztem a csuklómon ...
Én:haggyál már békén te pedofil
( csak előre szolok hogy mi már szakítottunk azért mert egy pedofil állat volt) És ekkor megjelent az én megmentőm a bátyám Adam.
Adam:utoljára mondom hogy hagyd békén Mayát vagy nagyon nagy baj lessz...!!!
Adrien:jaj csak nem a kicsi Maya bátyja?? Na mi van maja csak nem ő a kis testőröd ???
Én: és ezzel nagyon felhútza az agyamat és ekkor állt meg bennem az ütő is úgyhogy behúztam neki egy akkorát hogy az még nekem is fájt nagyon is ...
A kocsihoz értünk Adammal és nyaka köré csavartam a kezem és egyfolytában azt hajtogatam hogy köszönöm hogy megmentettél...
Adam:de hiszen te ütötted be az arcát!?Nem????
Én: de de végül miattad mert nem szeretem ha azt mondják hogy a testőröm vagy ....!!!!